Marsikdo se bo gotovo spraševal, ali v morju znamk, ki nastajajo vsak mesec, sploh potrebujemo še eno zvezdniško lepotno znamko?
Razen branda Ivy Park se Beyonce nikoli ni pretirano trudila širiti svoje znamke na druga področja, kot so lepota ali moda (če izvzamemo House of Dereon, ki jo je vodila njena mama Tina). Beyonce je bila zaščitni obraz znamke L’Oreal, a to je vse, kar se tiče njenega prehajanja v druge industrije.
Zakaj zdaj? Domnevamo, da je razlog medijsko dobro pokrita turneja, ki jo ima pevka po dolgem premoru, ki si ga je vzela, da bi se posvetila družini in snemanju novega albuma. Ta jo je sedaj vrnila v središče pozornosti.
Beyonce je na Instagramu objavila fotogalerijo in skrivnosten napis, iz katerega je sklepati, da gre za znamko za nego las. Česarkoli se je že domislila, ji je pri tem pomagala mama Tina, ki jo je omenila v pripisu.
“Koliko vas je vedelo, da je bila moja prva služba pometanje las v maminem salonu?” je zapisala.
“Destiny’s Child smo začele z nastopi za stranke, medtem ko so si te urejale lase. V njenem salonu sem bila izpostavljena toliko različnim vrstam podjetnic. Iz prve roke sem videla, kako lahko načini, kako negujemo in slavimo lase, neposredno vplivajo na naše duše. Ker sem se toliko naučila o svojih laseh, sem vedno sanjala, da bom nadaljevala njeno dediščino,” pojasnjuje. “Komaj čakam, da izkusite, kar sem ustvarila.”
Zaenkrat še ni informacij o točnem datumu izida znamke, vendar ga pričakujemo kmalu. Verjetno bo ta izšla v času njene svetovne turneje, dokler so še vsi nori na in govorijo o Queen Bey.