Prada je letošnjih prvih 6 mesecev prevladovala kot najbolj vroča znamka po raziskavi platforme Lyst, ki spremlja iskanja uporabnikov na spletu. Ta prevlada je bila vsem, ki uporabljajo družbene medije, očitna, saj so se njihovi viralni trenutki kar vrstili, na prvem mestu pa je bil njihov Cafe Bar v Harrodsu, ki je postal glavna atrakcija za turiste iz celotnega sveta.
A po dveh četrtinah letošnjega prodajnega leta, se je Pradina vladavina končala, njeno mesto pa je prevzela znamka Loewe.
Kako se je to zgodilo?
Enostavno. V zadnjih nekaj mesecih so kose znamke Loewe nosile številne zvezde, kot so Rihanna, Hailey Bieber in Kendall Jenner – posledično se je iskanost njihovih produktov za nekajkrat povečala. Med drugim pa so kot letošnji obraz znamke najeli korejskega pop pevca Taeyonga, in vsi se zavedamo koliko prometa pravzaprav generira K-pop.
Prada je padla na drugo mesto, Versace pa na tretje. Predvidevamo, da je Versace na to mesto skočil zaradi sodelovanja z Duo Lipo pri kapsulni kolekciji Vacanza. Miu Miu je na četrtem mestu, Bottega Veneta pa na petem. V prvi deseterici so še Dior, Gucci, Saint Laurent, Valentino in Moncl.