V Veliki Britaniji bo potrebno za vsa spletna vračila trgovine Zara po novem plačati. Strošek bo znašal 1,95 funta (okrog 2,3 evra) in bo veljal le za artikle, vrnjene preko dostavne službe. Če bodo stranke želele kos vrniti v Zarini trgovini, pa bodo to lahko še vedno storile brezplačno.
Gre za pričakovano potezo modnega giganta, katerega spletna trgovina se je v zadnjih letih (predvsem zaradi pandemije novega koronavirusa) močno povečala. Nekatere kose je celo možno dobiti ekskluzivno samo preko spleta, njihov sistem naročil, dostave in vračil, pa je zelo funkcionalen in hiter.
Si želijo kupce vrniti v fizično trgovino?
Ker ima spletna trgovina velik minus, in to je nezmožnost pomerjanja več konfekcijskih številk, ima znamka lahko veliko stroške z vračili preko dostave.
To pa se je v zadnjih letih zahvaljujoč spletnim vplivnežem še povečalo, saj številni nalašč naročijo več kosov, ki jih uporabijo le za potrebne snemanja videov. Zelo priljubljeni so namreč postali videi “naj obdržim ali vrnem”, pri čemer pomerjajo več Zarinih kosov, nato pa jih vrnejo brez pravega namena nošenja.
Modni poznavalci zato menijo, da se hoče Zara s to potezo rešiti tega trenda med vplivneži, hkrati pa si želijo kupce spet vrniti v fizične trgovine in čim bolj omejiti spletna vračila.
Z vprašanjem, ali bo strošek vračila veljal tudi v Sloveniji, smo se obrnili na podjetje Inditex, lastnika Zare, a odgovora še nismo prejeli.