Burberry z novim logotipom napovedal novo ero

09. februar 2023

Burberry z novim logotipom napovedal novo ero

09. februar 2023
Foto: Burberry

Angleška ikonična modna znamka Burberry je predstavila prenovljen logotip, ki napoveduje novo obdobje znamke pod vodstvom novega kreativnega direktorja Daniela Leeja.

Znamka Burberry je posodobila svojo vizualno identiteto. Spremenili so tipografijo, ki je precej bolj poenostavljena, linije črk so nekoliko bolj zaobljene, črke so ožje. Posodobljen emblem s podobo viteza na konju znova vključuje napis Prorsum, kar po latinsko pomeni naprej. Vključili so še začetnico znamke ter emblem grafično obogatili. 

Originalen logotip, ki je bil navdih za prenovo, je bil ustvarjen leta 1901 kot zmagovalen predlog na javnem natečaju. Novo zgodbo je Burberry napovedal že na instagramu, saj so pred lansiranjem nove kampanje, odstranili stare objave. 

Ena od različic logotipov znamke Burberry (Foto: Profimedia).

Modna znamka Burberry je v septembru na čelo znamke postavila novega kreativnega direktorja. To je postal angleški oblikovalec Daniel Lee, ki je pred tem to vlogo opravljal pri znamki Bottega Veneta. Svojo modno pot si je krojil še pri znamkah Donna Karan New York ter Céline.

Modni svet nestrpno čaka, kakšen vpliv bo imel Lee in kakšna bo nova smer, v katero bodo krenili pri Burberryju. Svojo prvo kolekcijo bo predstavil že prihodnji teden na londonskem tednu mode.  

Daniel Lee (Foto: IMAXtree)

Burberry ima bogato zgodovino, saj je znamko leta 1856 pri komaj 21. letih ustanovil Thomas Burberry. Ustvaril in patentiral je gabardine – lahek, vodoodporen material, katerega zračnost ustvarjajo drobni zračni žepki. Znamka je sicer sinonim za dežni plašči v bež odtenku, šal iz kašmirja ter karo vzorec z rdečo barvo. 

Avtor
Piše

K. Š.

Style. Več novic