fbpx

Dokazano: Najboljša vadba za raven in čvrst trebušček!

Lepota

Nobenih izgovorov več, da bomo začeli trenirati jutri, naslednji teden ali mesec. Začnimo ZDAJ!

Raven in čvrst trebuh ni samo estetsko privlačen, ampak je tudi pokazatelj dobrega zdravja, saj je trebuh središče telesa in je med drugim skupaj s hrbtnimi mišicami odgovoren za pravilno držo. Pot do izklesanega trebuščka je zdaj tudi uradno lažja, saj je znanstveno dokazano, katera vadba je najboljša za krepitev teh mišic.

Ker so maščobne obloge, ki se kopičijo v trebušni votlini, izjemno nezdrave, so si znanstveniki zadali nalogo raziskati, kako določene vrste vadbe vplivajo na odstranjevanje odvečnih centimetrov s pasu in trebuha.

V raziskavi, objavljeni v Journal of Sports Medicine and Physical Fitness, so anketiranci vsak teden izvajali štiri različne vaje. Ena skupina je opravila štiri statične kardio vaje in vaje za moč, druga skupina pa dve statični vaji in dve visoko intenzivni intervalni vaji.

Znanstveniki so ugotovili, da je visokointenzivni intervalni trening najboljši za raven in čvrst trebuh. V tej skupini niso samo izgubili več teže, ampak tudi več centimetrov v pasu in bistveno več maščobe okoli trebuha, kot skupina, ki je delala statične vaje.

Poleg tega so se pri osebah, ki so shujšale z visoko intenzivnim treningom, izboljšali krvni obtok ter dihala.

Znanstveniki sklepajo, da je največji plus visoko intenzivnega treninga ta, da se izvajajo kratke in intenzivne vaje, pri čemer telo deluje po svojih najboljših močeh, kar pospešuje razgradnjo najbolj trdovratnih maščob.

V videu si oglejte (in poskusite) visoko intenzivni intervalni trening osmih različnih vaj, ki trajajo dobrih 10 minut.

Foto: Instagram


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam