Slovenski kupci so pod okriljem raziskave podjetja Nielsen izbrali in ocenjevali produkte ter jim podelili naziv IZBRAN PRODUKT TRGOVSKIH ZNAMK LETA 2021. Gre za prestižen naziv, ki ga potrošniki podeljujejo pri ocenjevanju inovativnosti, atraktivnosti in nakupnih namenih.
Med nominiranimi izdelki so kupci s svojim mnenjem in izkušnjami Eurospinovim produktom podelili tri laskave nazive IZBRAN PRODUKT TRGOVSKIH ZNAMK LETA 2021.
S tem so izbrani produkti prejeli univerzalen in verodostojen znak potrošniškega glasu, izbire in prepoznavnosti. Gre za pomembno priznanje, saj ste prav kupci tisti, ki ste najbolj pomembni pri ocenjevanju kakovosti.
Eurospin
Kateri so trije vrhunski izdelki?
Zahvaljujemo se vam za izkazano zaupanje in vam z velikim veseljem predstavljamo naše izbrane produkte leta: premium pašteta Eat, med Dolciando in testenine Bronzo Tre Mulini.
Eurospin
Ne le premium surovine in receptura za gurmane. Novo linijo premium paštet EAT si boste zaželeli tudi zaradi praktične in privlačne embalaže, ki kar kliče po dovršenosti in nakupu. Recepture so prilagojene željam slovenskih gurmanov, izbirate pa lahko med šestimi različnimi okusi, tudi tunino, kokošjo in čajno pašteto.
Naslednji v vrsti vrhunskih izdelkov je točeni cvetlični in akacijev med DOLCIANDO, ki je preverjene kakovosti in prepoznaven po specifični barvi, prijetnem vonju ter sladkem okusu. Med kupci so sicer zelo priljubljeni vsi izdelki linije Dolciando, kjer najdemo veliko ponudbo slaščic za vse okuse: od piškotov za zajtrk do malih prigrizkov, ki so primerni za popoldansko malico. Med izdelki Dolciando najdete tudi različne izdelke za preprosto in hitro pripravo peciv in kolačev, čokoladne bonbone ter sladolede vseh možnih okusov.
Tretji IZBRANI PRODUKT LETA 2021 so testenine Bronzo TRE MULINI. Gre za novo linijo Eurospinovih testenin, narejenih na poseben, tradicionalni italijanski način, kjer testenine potujejo skozi posebne bronaste šobe. Postopek priprave naredi površino testenine bolj hrapavo, tako se omake in polivke boljše absorbirajo na površino špagetov, fusilov, peresnikov ali trofij.
Vodja marketinga Eurospina Natalija Pagon je ob podelitvi nagrade povedala: “V preteklem letu smo veliko energije vložili v raziskave v izboljšave naših produktov in to priznanje je potrditev, da smo na pravi poti. Potrošniki so nas izbrali kar v treh kategorijah in nam s tem izkazali zaupanje. To nam zagotovo daje novo motivacijo za naprej, saj je naš primarni cilj zadovoljstvo naših kupcev.”
Mamljivi Eurospinovi ponudbi lahko sledite tudi na socialnih omrežjih:
Najdete nas na Facebooku in Instagramu.