fbpx

Facebook (ponovno) napoveduje velike spremembe!

Lifestyle, Prva stran, Tehnologija

V ospredju bodo objave prijateljev in družine! Kaj to pomeni za blagovne znamke? Preverite!

Facebook je v torek napovedal veliko spremembo v News Feedu (začetna stran) in sicer bodo prispevki od prijateljev in družinskih članov bolj v ospredju, kot objave blagovnih znamk in založnikov.

To pomeni, da bodo ob vašem obisku Facebooka v ospredju vidne slike, video posnetki ali statusi, ki so jih delili vaši prijatelji in ne objave objave blagovnih znamk, ki ste ji nekoč stisnili lajk, z namenom sledenja njihovim objavam.

Facebook-Newsfeed-blog-v2

V svoji napovedi o spremembah je Facebook zapisal, da se objave založnikov in blagovnih znamk zaradi sprememb ne bodo zmanjšale, vendar bodo “družina in prijatelji na prvem mestu“. Založniki in blagovne znamke so v veliki meri odvisni od Facebooka, kar se tiče oglaševanja, bo sprememba seveda vplivala na doseganje te ciljne skupine.

Za blagovne znamke News Feed spremembe ne pomenijo nujno zmanjšanje posla. To pomeni, da se bodo morale soočiti s pritiskom ustvarjanja vsebine, ki bo deljiva oz. ki jo bodo ljudje z veseljem delili med svoje prijatelje. Zdi se, da sprememba temelji na zabavnih zgodbah in vsebinah, ki se bodo širile viralno bolj, kot pa dolgočasne novice, kot je recimo politika.

Foto: Pinterest


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam