fbpx

FIT DO POLETJA: Zakaj poleti ne bi smeli prekiniti z vadbo?

Fit, Lifestyle, Prva stran

Lotite se razgibanih športnih aktivnosti!

tek poletje

Poletje je skoraj že tu! Po zaspani zimi je naval na vadbe, treninge, motivacija za gibanje in preizkušanje različnih diet, na vrhuncu. Veliko posameznikov lovi zadnje tedne, da doseže želeno poletno postavo. Spet druge h gibanju vzpodbuja težko pričakovano polepšanje vremena, sonce ter vse možnosti, ki jih ponuja narava. Načrtujemo kako se bomo lotili različnih športov, tekli, se odpravili na bližnjo trim točko, ki tam stoji že nekaj let pa je še nismo obiskali, čeprav si to obljublimo vsako poletje.

Po začetnem zagonu naša motivacija s prihajanjem poletnih mesecev in bližanjem dopustov pade. Začnejo se sprehodi, večerna druženja v mestu, pikniki in obiski. Spet zmanjkuje časa za vadbo in vse kar smo si pridelali od oktobra do maja na fitnesu, skupinski vadbi počasi ”uplahne” in septembra začenjamo znova. In takrat je seveda težko.

Opisan začaran krog marsikdo pozna. Da se bi mu izognili, obstaja samo ena preprosta rešitev: ne smemo se popolnoma ustaviti!

 

Splošno prepričanje je, da poletni meseci niso za vadbo, da obiske fitnesa ali skupinske vadbe kar presekamo in naše telo presedlamo na druge aktivnosti. Morda bi bilo bolje, če bi sprehode zamenjali s hojo v hribe v hitrem tempu ali športnim plavanjem, pa še takrat gre za druge gibalne vzorce.

priprava na poletje

V čem je težava, ko z vadbo zaspimo?

Telo hitro izgublja mišično maso in če v dveh mesecih ne treniramo, izgubimo kar smo si pridelali z redno vadbo čez zimo.

Telo pozablja gibalne vzorce. Če nismo športniki in vadimo le občasno in smo z gibanjem začeli v zadnjih nekaj letih, ko se je začelo poznati na tehtnici in zdravju, potem naše telo hitro pozablja gibalne vzorce in se bomo v jeseni spet najprej spoprijemali z učenjem tehnike izvajanja vaj, preden bomo lahko začeli intenzivno trenirati. Ker jeseni začnemo ponovno ”iz nule”, smo nekaj tednov v izgubi, saj naše telo rabi dlje časa, da lahko pride do iste točke, kjer smo spomladi končali.

Pademo iz rutine. Redna vadba, ki je že postala naša navada, predstavlja težek izziv, naša motivacija pa je zato manjša. Daljša kot je pavza, težje je ponovno začeti.

Rešitve

V poletnem času, ko so vodeni treningi v upadu, fitnesi pa bolj prazni, se lahko sami lotimo vadbe v naravi. Nekaj znanja o vadbi smo dobili na fitnesu, možnosti za vadbo v obliki zunanjih fitnesov in trim točk je vedno več. Ne potrebujemo pripomočkov, z lastno težo ali že postavljenimi stvarmi v bližnjem parku (klopi, stopnice, ograje itd.) lahko opravimo intenziven trening.

Lotite se razgibanih športnih aktivnosti, lahko greste na izlet ali se sprehodite na bližnji hrib, namesto posedanja na kavicah, lenoben piknik pa z igrami in različnimi drugimi aktivnostmi, spremenite v športnega.

gibanje v naravi

Pridružite se poletnim vadbam, organiziranim skupinam in vzamite s seboj prijateljico ali partnerja. 1x ali 2x tedensko pa si lahko vzamete čas zase.  Podaljšanemu vikendu na morju ali počitnicam dodajte kakšno športno aktivnost. Čeprav se vam morda ne ljubi in ste utrujeni, je razmišljanje, da vas bo športna aktivnost še samo bolj utrudila, zmotno. Več si lahko preberete tu!

Ni potrebe, da pretiravate in se ”ubijete” v hotelskem fitnesu. Že 2-3 aktivnosti v tednu dopusta bosta dovolj in ne bosta vas utrudili, temveč obratno: prebudili se boste in napolnili se boste z energijo!

 

Foto: Pinterest


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam