Ena od pariških poštnih poslovalnic testno ponuja garderobo v videzu rumenega francoskega poštnega nabiralnika. V notranjosti so stol, ogledalo in polica za odlaganje paketov za vračilo, poroča STA.
V La Poste so se za eksperiment odločili, potem ko so zaznali, da se veliko strank, ki v njihovih poslovalnicah prevzemajo pakete, z njimi kmalu vrača, ker z nakupi niso zadovoljne.

“Ideja je poenostaviti življenje naših strank,” so o novosti povedali na pošti. Ob tem so izrazili upanje, da bodo na ta račun povečali promet. Tako kot pošte v drugih državah namreč skušajo padec pisemskega prometa nadomestiti s paketnim prometom.
Tudi Francija v zadnjih letih beleži občutno rast spletne trgovine. Potrošniki kupujejo najrazličnejše proizvode, tudi obleke in obutev, kar pogosto vračajo.

Do eksperimenta La Poste pa so kritični predvsem majhni trgovci, saj se bojijo, da bi jim lahko novost škodovala, so opozorili v francoski zvezi trgovcev, ki predstavlja okoli 450.000 malih trgovinic.
