Svet dišav bo to pomlad bogatejši še za eno dišavo, saj je angleška modna oblikovalka Stella McCartney sporočila, da bo na trg poslala novo, svojo že tretjo dišavo.
Njena dišava se imenuje Pop, za dobro oglaševalsko kampanjo pa je oblikovalka angažirala mlada in nadarjena dekleta iz sveta slavnih. Stella v teh dneh odkriva posamezna dekleta, zaščitne obraze nove dišave. Po tem, ko so bile razkrita že tri dekleta: 17 – letna igralka Amandla Stenberg, pevka Claire Boucher, ki jo bolj poznamo kot Grimes in Kenye Kinski-Jones, hči Quincya Jonesa in Nastassje Kinski, je bila včeraj, kot zadnja, predstavljena študentka umetnosti Lourdes Leon, vsem bolj znana kot hči pop kraljice Madonne. Vse modele je Stella McCartney namreč izbrala zaradi njihove energije in osebnosti in vpliva.
Ob najavi Lourdes je oblikovalka povedala:
“Lolo poznam od dne, ko se je rodila in opazovati, kako je zrasla v navdihujočo mlado žensko, je zame neverjetna izkušnja.”
Dišava Pop spada v skupino lesnih – cvetnih dišav, ki se osredotoča na sandalovino in Stella, znana kot aktivista za pravice živali in varstvo okolja, je v izdelavi parfuma velik poudarek dala na njihove sintetične različice.
Foto: Stella McCartney