Azijsko-pacifiška podružnica podjetja Heineken je lansirala posebne športne copate, prepojene z njihovim novim svetlim pivom.
Obutev so izdelali z generacijo Z v mislih, ki ji želijo približati ta priljubljeni hmeljni napitek.
Pri kreaciji jim je pomagal tako imenovani “shoe surgeon” Dominic Cambrione, ki je sodelovanje s Heinekenom označil za zelo zabaven izziv. Predvsem zaradi piva, ki se pretaka v podplatih.
“Še nikoli doslej nisem oblikoval superg, ki bi bile prepojene s pivom,” je dejal. Skupaj so superge poimenovali Heinekicks.
Dizajn športnih copatov izraža podobo znamke, predvsem z zeleno, sivo in barvo, v kombinaciji z rdečimi odtenki in Heinekenovo zvezdo na jeziku, v katerem se skriva tudi snemljiv odpirač za steklenice.
Žal pa je Heineken izdelal samo 32 parov teh superg, kupiti pa jih bo mogoče konec tega leta. Do takrat bodo kot del razstave Project Future na ogled v vodilnem singapurskem butiku vrhunskih superg Limited Edition Vault.