V kampanji blestijo glasbene ikone Tyla, FKA twigs in Caroline Polachek, ki utelešajo sodoben duh kolekcije. S tem H&M nadaljuje svojo vizijo prepletanja mode in glasbe ter spodbuja kreativnost in drzno oblikovanje.

Prvi del kolekcije bo na voljo od 20. marca 2025 v trgovinah in na spletu. Kolekcija bo predstavljena v dveh delih, ki se dopolnjujeta in skupaj odražata večplastnost sodobne ženstvenosti.
Prvi del prinaša eterično boemsko vzdušje s pridihom urbanega šika – od festivalskih oprav do elegantnejših, a sproščenih kombinacij. Navdih išče pri glam rock legendah ter androgenem slogu New Romantic.

“To sezono so nas navdihovali različni življenjski trenutki žensk in bogastvo ženstvenosti. Želeli smo ustvariti izjemne kose, ki prinašajo energijo in svetlobo.
Občutek pobega se nam je zdel zelo pomemben: želeli smo se poigrati s čudovito boemskostjo, rock ikonami in festivalsko svobodo,” – Eliana Masgalos, direktorica oblikovanja pri H&M.
Kolekcijo zaznamuje nostalgično, a sodobno razpoloženje. Lahkotni, a drzni kosi združujejo dediščinske elemente s svežim, urbanim pridihom.
Poudarjeni so voluminozni kroji, prosojne bluze, čipkasti topi in bogato okrašeni detajli. Kvačkane obleke, mini krila z vezeninami ter strukturirani suknjiči s kovinskimi dodatki prinašajo kontrast med nežnostjo in samozavestjo.

Dodatki dopolnjujejo boemski videz – od torbic s šivi do kačjih natikačev, festivalskih škornjev in vintage nakita z masivnimi zapestnicami, cofki in kovinskimi prstani. Pilotska sončna očala pa celoten videz zaključijo s pridihom rock ‘n’ roll drže.
Kolekcija je poklon svobodi, energiji in svetlobi pomladi. H&M jo bo proslavil s festivalom v Los Angelesu 9. aprila, kjer se bosta združila moda in glasba. Več podrobnosti bo razkritih kmalu!
