H&M je primarno moške kose spektakularno preoblikoval v ženske

23. oktober 2023

H&M je primarno moške kose spektakularno preoblikoval v ženske

23. oktober 2023
Foto: H&M

Praznična kolekcija H&M 2023 v ospredje postavlja ikonični smoking in predstavlja, kako je mogoče modne kose, ki izvirajo primarno iz moških oblačil, spektakularno preoblikovati za ženske.

Kolekcija združuje dolge in krojene silhuete z drapiranimi mojstrovinami in romantičnim volumnom s smokingi, krojenimi kompleti in oblekami za zabave.

V enobarvni barvni paleti črne, bele in srebrne, ključni kosi kolekcije vključujejo bandeau smoking, skrajšana bleščeča jakna z metuljčki, smoking srajco iz poplina, dolga krila in svetleče obleke. Močna ramena, ozki pasovi in tekoče linije držijo moč, medtem ko pretirane pentlje, oversized naborki in svetleči elementi povzdignejo vsak kos. Hlače so dolge, široke in polne, v asimetričnih oblekah iz džersija in vsestranskih topih pa je mogoče opaziti kiparsko drapiranje.

Foto: H&M
Foto: H&M
Foto: H&M
Foto: H&M

Modni dodatki prav tako uberejo pot visokega sijaja s torbicami za zabave, okrašenimi čevlji, pentljami za lase in lesketajočim se nakitom.

“Za praznični čas smo želeli raziskati dialog med ženskimi in moškimi oblačili. Čeprav ima kolekcija močne elemente smokinga in krojenja, smo poskrbeli, da smo jo uravnotežili z elegantno draperijo in sijočimi okraski. Videz in občutek sta klasična, a ostra in idealna za praznovanje z najdražjimi,”
pravi Eliana Masgalos, oblikovalka konceptov pri H&M.

Foto: H&M
Foto: H&M
Foto: H&M

Da bi praznična kolekcija H&M 2023 zaživela, se kampanja osredotoča na ”povezanost” in vključuje imena, kot so Mila Jovovich, Bobby Gillespie in Paloma Ellesser s svojimi družinami.

Kampanja, ki jo je fotografiral Mikael Jansson in oblikovala Suzanne Koller, bo od 13. novembra dalje na voljo v prodajalnah po vsem svetu in na hm.com.

Avtor
Piše

Uredništvo

Style. Več novic