Kolekcija Atelier je dokaz umetnosti in izdelave kakovostnih moških oblačil, saj ponuja sodobno in lahkotno posodobitev znanih vzorcev, vključno s tradicionalnimi in poslovnimi oblačili, ki so izdelani iz vrhunskih tkanin.
“Atelier temelji na prefinjeni estetiki, ki je skrbno izdelana za današnji čas. Tradicije moških oblačil so cenjene, vendar se še naprej razvijajo s prototipnimi oblačili, ki odgovarjajo resničnim izkušnjam vsakdanjega življenja – v enaki meri usklajujejo slog in udobje,” pravi Ana Hernández, oblikovalka moških oblačil pri H&M.
Debitantska kolekcija jesen-zima 2024 ponuja garderobo, ki je zrela za individualno izražanje, z ležernimi in samozavestnimi plastmi, sestavljenimi iz brezčasnih vrhnjih oblačil in sproščenega krojaštva.
Bogata in vpadljiva vlakna, otipljivost in tekstura ponujajo nepričakovano globino in razsežnost. Vrhnja oblačila, so plastena na osnovne elemente, medtem ko so sproščeno krojene hlače še bolj sproščene, če jih kombiniramo s športnimi copati.
Na splošno je videz namerno razpuščen, kar spominja na neobremenjen in intuitiven način oblačenja, ki ga je navdihnil zvezdnik kampanje, švedski igralec Bill Skarsgård.
Kampanjo je fotografiral Oliver Hadlee Pearch, spremljevalni film pa je režiral pilot dronov in režiser Benoit Finck, ustanovitelj podjetja House of FPV.
“Vedno mi je všeč, ko me povabijo, da naredim nekaj resnično zahtevnega, in pri tem projektu smo se še toliko bolj potrudili. To, da nam ga je uspelo dokončati ne da bi pri tem ogrozili vizijo, je velik dosežek. Šlo je za pravo timsko delo in vsak je imel priložnost dodati nekaj edinstvenega,“ pravi Benoit Finck.
Debitantska Atelier kolekcija bo na voljo od 3. oktobra 2024 v izbranih prodajalnah H&M po vsem svetu in na spletu.