H&M oživlja svojo modno senzibilnost s številnimi znanimi obrazi

30. avgust 2024

H&M oživlja svojo modno senzibilnost s številnimi znanimi obrazi

30. avgust 2024
Foto: H&M
H&M oživlja svojo modno senzibilnost s številnimi znanimi obrazi

H&M oživlja svojo modno senzibilnost s številnimi znanimi obrazi

30. avgust 2024
Foto: H&M

Znamka H&M je k sodelovanju za kampanjo sezoni jesen/zima 2024 povabila Charli xcx, Arca, Lilo Moss, Loli Bahia, Sage Elsesser in Sega Bodega.

Letošnja kolekcija jesen/zima bo zaznamovala osvežitev H&M-ovega modnega duha. Ta sezona je polna bogatih tonov, zanimivih detajlov in oblikovalsko osredotočenih silhuet, ki prinašajo zelo posebno kolekcijo za H&M.

Foto: H&M

“V tej kolekciji je veliko posebnih navdihov in kakovostnih materialov. Usnje, pletenine, bleščeči kosi – vsi skupaj kažejo moč modnih sposobnosti podjetja H&M. Gre za resnično odlična oblačila: prave ikone garderobe. Kampanja omogoča, da moda zasije,” pravi Eliana Masgalos, direktorica oblikovanja ženskih oblačil, H&M

Foto: H&M
Foto: H&M
Foto: H&M

Glasbeno-modni spektakel

Znamka H&M bo s spektakularno zabavo v Londonu začela svetovno praznovanje svoje težko pričakovane kolekcije J/Z 24. Na dogodku, ki bo večplastno praznovanje glasbe, mode in individualnosti, bodo posebej nastopili Charli xcx ter DJ-ja Jamie xx in Sherelle.

V skladu z duhom vključenosti, ki je značilen za H&M, bo vabilo odprto za vse, stranke pa se bodo lahko za udeležbo prijavile prek družbenih medijev in natečajev.

Foto: H&M
Foto: H&M

Vsak kos v kolekciji združuje različne zgodbe in navdihe: večni glamur in vsestranskost oblikovanja iz sredine stoletja, globoki in prefinjeni odtenki lesa in retro interierja, neizbrisna lepota kalifornijskih filmskih siren, cikel slogov skozi desetletja, od 20. let pa vse do danes.

Foto: H&M

Kampanja J/Z 2024 odraža bogastvo in raznolikost s številnimi glasbeniki, modeli in trendsetterji kulture. Kampanja sta oblikovala fotograf Sam Rock in režiser Albert Moya, in izraža praznovanje mode, individualnosti in osebnega sloga.

Foto: H&M

Kampanja je drzna, čista, sodobna in močna, v njej pa nastopa široka zasedba sodobnih ikon, Charli xcx, Arca, Lila Moss, Ajus Samuel, Loli Bahia, Wali Deutsch, Okay Kaya, Bibi Breslin, Alewya, Sage Elsesser, Sega Bodega in Lux Gillespie. H&M se je vedno zavzemal za povezavo med odlično modo in izražanjem samega sebe.

Foto: H&M
Foto: H&M

Kolekcija J/Z 2024 bo na voljo od 12. septembra 2024 v izbranih trgovinah po vsem svetu in na spletni strani hm.com.

Avtor
Piše

Katja Štravs

Style. Več novic