Letošnje leto zaznamuje 20. obletnico sodelovanja blagovne znamke H&M z znanimi oblikovalci. Ob tej priložnosti bo švedski trgovec ponovno lansiral kolekcijo, ki bo vključevala najbolj legendarne izdelke iz preteklih sodelovanj.
H&M je svojo prvo kolekcijo z oblikovalcem predstavil leta 2004, ko je sodeloval s Karlom Lagerfeldom, takratnim kreativnim direktorjem Chanela. To sodelovanje je bil prvi korak, ki je revolucioniral modno industrijo, saj je delo največjih svetovnih oblikovalcev in blagovnih znamk postalo dostopno širšemu občinstvu.
“Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa poudariti našo povezanost z močnim, premišljenim in originalnim oblikovanjem. To je povezano z osnovnim načelom H&M: kakovost in ustvarjalnost morata biti dostopni vsem.” – Ann-Sofie Johansson, kreativna svetovalka, H&M
Modni navdušenci bodo dobili drugo priložnost za nakup ikoničnih kosov iz teh vplivnih sodelovanj. Pri H&M-u so namreč zbrali te kose, s pomočjo platforme Sellpy in prodajalcev oblačil iz druge roke. “S ponovno uporabo že ljubljenih in nošenih kosov lahko te kolekcije ponovno približamo ljubiteljem mode, jim omogočimo, da znova vzljubijo te kolekcije, hkrati pa predstavimo ikonične modne trenutke H&M in najboljših svetovnih oblikovalcev novi generaciji.” – Jörgen Andersson, kreativni direktor, H&M
Oblikovalci, vključeni v projekt ponovne izdaje, so Karl Lagerfeld (2004), Stella McCartney (2005), Viktor & Rolf (2006), Roberto Cavalli (2007), Comme des Garçons by Rei Kawakubo (2008), Matthew Williamson (pomlad 2009), Jimmy Choo (jesen 2009), Sonia Rykiel (pomlad 2010), Lanvin (jesen 2010), Versace (2011), Marni (pomlad 2012), Maison Martin Margiela (jesen 2012), Isabel Marant (2013), Alexander Wang (2014), Balmain (2015), KENZO (2016), Erdem (2017), Moschino (2018), Giambattista Valli (2019), Simone Rocha (2021), Toga Archives (2021), Mugler (pomlad 2023) in Rabanne (jesen 2023).
Kolekcija “pre-loved” izdelkov bo na spletni strani lansirana 31. oktobra.