fbpx

Oči in uporaba računalnikov

Nega telesa, Obraz

Številni strokovnjaki menijo, da negativni ioni, ki jih oddajajo računalniški ekrani, na koži puščajo bledico, vsi pa se strinjajo, da so računalniški ekrani pravi sovražniki naših oči. Sodobno delo v pisarnah oči pogosto preobremenjuje. To…

Številni strokovnjaki menijo, da negativni ioni, ki jih oddajajo računalniški ekrani, na koži puščajo bledico, vsi pa se strinjajo, da so računalniški ekrani pravi sovražniki naših oči. Sodobno delo v pisarnah oči pogosto preobremenjuje. To občuti tudi vsa koža: drobna mišična vlakna se skrčijo, prekrvavitev in presnova zastaneta. Zato sprostitev oči dobro dene tudi vekam. Med računalniškimi strokovnjaki se v 86% primerih pojavljajo simptomi očesne napetosti. Tisti, ki prebijejo 2 ali več ur dnevno pred računalnikom opažajo naslednje težave:

 

Nekaj nasvetov pri uporabi računalnika:

  • Ne pozabite mežikati in ne buljite v ekran.
  • Uporabljajte svetlo ozadje vašega monitorja, neprimerne barve še dodatno utrujajo oči.
  • Zameglite luči v prostoru in poskrbite, da ne svetijo direktno na monitor. Svetloba, ki se odbija od ekrana oči še dodatno moti.
  • Uporabljajte “full colour” monitor.
  • Vzemite si 15 minut odmora vsake 2 uri.
  • Zameglite ostrino monitorja, da odpravite migetanje.
  • Pogosto očistite ekran, kajti prah povečuje refleksijo.
  • Zagotovite si visoki kontrast med posameznimi liki na zaslonu.
  • Uporabljaj stol s prilagodljivim naslonjačem.
  • Postavite noge na tla vodoravno, malo nazaj pod kolena, le-ta morajo biti malo nad sedečo površino.
  • Ko premikaš miško jo premikaj s celo roko in ne samo z zapestjem.
  • Monitor naj bo postavljen 15° nižje pod očmi.

http://www.okm.si/


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam