Igralka iz Harryja Potterja predstavila svojo znamko priljubljene pijače

04. maj 2023

Igralka iz Harryja Potterja predstavila svojo znamko priljubljene pijače

04. maj 2023

Zvezdnica filmov o slavnem čarovniku je skupaj z bratom Alexom zasnovala lasten gin, ki je ljubezensko pismo vinogradu, kjer njuna družina že 30 let prideluje vino.

Dandanes se zdi, da zvezdniki vstopajo v svet pijač skoraj tako pogosto kot v lepotno industrijo. Emma Watson je najnovejša zvezdnica, ki se je med drugimi pridružila Ryanu Reynoldsu, Kate Hudson in Kendall Jenner. Skupaj s svojim bratom Alexom Watsonom je predstavila blagovno znamko gina Renais.

Novico o novi blagovni znamki je Emma delila na Instagramu, kjer je zapisala, da je gin oda sončnim vinogradom Chablisa, kjer njena družina zadnjih 30 let prideluje vino. “Renais Gin je najino ljubezensko pismo Chablisu; ogljično nevtralen izdelek, z ljubeznijo izdelan iz recikliranega vinskega grozdja,” je zapisala.

Foto: Instagram @emmawatson

Družina Watson ima globoke korenine v svetu žganih pijač. Emmin in Alexov oče Chris Watson je namreč slavni vinar, družinski vinograd v francoskem mestu Chablisu je eden od sedmih v regiji in edini, ki uporablja metode ekološkega kmetovanja.

Alex Watson (Foto: Instagram @renaisspirits)

Emmin brat Alex je ljubezen do industrije žganih pijač podedoval po očetu, v industriji pijač pa se odlično znajde. Pred tem je namreč delal v marketing oddelku enega izmed največjih angleških podjetij za alkoholne pijače.

“To je bila moja sanjska služba,” je Alex povedal za Financial Times. “Vendar mislim, da ko imaš enkrat idejo kot je Renais, se je ne moreš znebiti.”

Skrivna sestavina: grozdne kožice

Ideja za gin se je Alexu porodila ob količini zavrženih grozdnih kožic, ki so stranski produkt pridelovanja vina. Pri izdelavi gina se te grozdne kožice ponovno uporabijo za botanične note, s katerimi se aromatizira gin. Grozdne kožice so na voljo zgolj dva tedna v letu, kar je po besedah Alexa najtežji možni način ponovne uporabe in nato procesa izdelovanja gina.

Foto: Instagram @renaisspirits

Grozdje, iz katerega je narejen gin, izvira iz vinogradov v Burgundiji, destilacija pa poteka v Angliji. Gin je obogaten z dodatnimi aromami limete, kamene soli, kamna Kimmeridgian, limonine lupine, brinovih jagod in semen koriandra. Postopek predelave in končni izdelek simbolizirata preporod tradicije vinarstva v Burgundiji.

Igralka skrbi za promocijo znamke

Medtem ko je Alex glavni vodja procesa, je Emma prevzela vajeti na bolj ustvarjalni strani, vključno s podobami in oblikovanjem blagovne znamke. Poudarila je, da je prodaja pomembna in bi bilo zanjo boleče, če bi bilo to narejeno na način, ki ji ne bi bil všeč.

“Nisem mogla prenesti, da bi to delal nekdo drug, saj je to naša družina, naša zgodovina,”

pravi.
Foto: Instagram @emmawatson

Ime blagovne znamke Renais izhaja iz francoske besede za “ponovno rojstvo” in ne pomeni le ponovne uporabe stisnjenega grozdja za izdelavo žganja, temveč tudi ustvarjanje nečesa sodobnega, kar temelji na dediščini in tradiciji.

Foto: Instagram @renaisspirits

Ema in Alex sta se izdelave gina lotila resno in trajnostno, saj je gin ogljično nevtralen izdelek in prispeva k zmanjšanju količine odpadkov. Na uradni spletni strani znamke sta predstavila tudi ideje za različne koktajle s klasičnimi in sodobnimi kombinacijami.

Avtor
Piše

K. Š.

Style. Več novic