fbpx

Influencerji v plenicah – ljubki otroci ali neizpolnjene ambicije sodobnih mater?

Lepota

So matere teh otrok zgolj kul, ali so prestopile mejo dobrega okusa?

Že smo se navadili, da Instagramove influencerke narekujejo trende in ob tem služijo astronomske zneske, kaj pa, če so stare dve leti? So matere teh otrok zgolj kul, ali so prestopile mejo dobrega okusa?

Instagram je že nekaj časa prepričljivo najbolj priljubljeno in najpogosteje uporabljeno družbeno omrežje na svetu.

Poleg tega, da lahko z njegovo pomočjo spremljamo dogodke, novice, priljubljene zvezdnike in politike, je Instagram postal tudi najbolj vroča modna scena.

Namreč, vsi trendi se neposredno iz modnih pist (ali še celo prej) selijo na Instagram, na profile najbolj poznanih influencerk z milijoni sledilcev, ki vsebine delijo kot eno vrsto reklame.

Torej lahko sklepamo, da je Instagram že zdavnaj prerasel v resen posel, v primeru modnih trendov, posredno predstavljen na lepih dekletih, ki nosijo najnovejše modele znanih modnih hiš, ki jih tako oglašujejo. OK, posel kot posel – in to je zakonito, seveda. Od nas je odvisno, ali jim bomo sledili ali ne.

Vendar je v zadnjem času postal zelo razširjen trend, da influencerji postajajo tudi otroci stari dve ali tri leta, v nekaterih primerih tudi dojenčki.

Čisto jasno je, da se sami za take objave niso odločili, težko pa je verjeti, da so se očetje spomnili obleči otroka od glave do pete v Guccija, Louis Vuittona, jih fotografirati in odpreti Instagramov profil. Torej gre za mame!

Mame vse pogosteje odpirajo profile za svoje otroke, pogosteje za deklice, jih oblačijo v drage cunje z vidnimi logotipi znamk ter jih fotografirajo v pozah, ki so bolj primerne za odrasle ženske.

Ne glede na to, da ti nesporno ljubki otroci, iz nas izvabljajo vzdihe in morda celo občudovanje, saj so resnično videti kot miniaturne modne ikone, ne moremo mimo vprašanja, v kakšni meri, če sploh, je to primerno in družbeno sprejemljivo, pa tudi okusno s strani staršev, da otroke v taki rani mladosti spremenijo v predmete zaslužka, slave in ogromne medijske izpostavljenosti?

Ali gre pri tem za neizpolnjene želje staršev, potrebo ljudi, da na nek način občudujejo njih in njihove otroke, željo po priljubljenosti ali dobiček zaradi izpostavljenosti – težko bi se odločili za katero koli od teh opcij, verjetno pa so največkrat prisotne kar vse.

Kar nedvomno drži je, da otroci, ki odraščajo v takem okolju, neizogibno dobijo popolnoma drugačno sliko sveta in vrednot, v katerem igrajo najbolj pomembno vlogo slava, priljubljenost, denar in zunanji videz.

S tem pridemo do zaključka, da otrok, ki že od plenic dalje odrašča pred fotografskimi kamerami, oblečen v outfite vredne nekaj tisoč evrov, verjetno nikoli ne bo postal znanstvenik, zdravnik ali pisatelj, temveč, po vzoru svojih mam, oziroma tistega, kar jih je naučila – influencer.

Vse to ne bi bilo niti najmanj slabo, če ne bi bili vpleteni otroci, ki jih za tako odločitev ne vpraša nihče. In nič ne bi bilo narobe, če bi bili ti otroci stari vsaj 17 ali 18 in ne taki, ki še vedno potrebujejo plenice.

Foto: Profimedia, Instagram


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam