The Crown je eden najbolj priljubljenih in dragih Netflixovih projektov, stvari pa se še bolj razgrevajo v novi peti sezoni, ki nas pripelje do dogodkov, ki so za nas še dokaj sveži. Kritiki, pa tudi igralci, dvomijo o verodostojnosti zgodbe, a nihče ne more zanikati, da je bila Elisabeth Debicki odlično izbrana za vlogo princese Diane.
Razkrivamo vam insajderske informacije, kako je lepotni ekipi uspelo nalogo opraviti tako mojstrsko.
Cate Hall: glavna vizažistka
Cate Hall je delala pri vseh sezonah serije The Crown, v svojem življenjepisu pa ima projekte, kot sta filmski uspešnici Ženska v črnem in kratki film Steve s Colinom Firthom in Keiro Knightley.
Na to serijo se je Cate pripravljala mesece, preučevala arhivske posnetke in preobrazbe, skozi katere so tekom življenja šle glavne junakinje. Kraljica Elizabeta II. je denimo vedno izbrala preprost mejkap: mat porcelanasto polt, rahlo rdečilo in ni uporabljala senčil za oči ali maskare – s čimer je vizualno poudarila svojo zadržanost in skromnost. Imelda Staunton, ki v novi sezoni igra kraljico, res v nobenem prizoru ne nosi maskare.
Pričeske
Peta in predzadnja sezona se začne v letu 1991, v katerem je princesa Diana spoznala slavnega frizerja Sama McKnighta in si spremenila pričesko. Postrigla se je po fantovsko in začela nositi kratke in razmršene lase.
Tudi Sam je v devetdesetih delal s supermodeli – od Linde Evangeliste do Eve Herzigove – in za Diano je vedno govoril, da je iste sorte: močna in vzdržljiva, z eno besedo “prava Amazonka”, čeprav pogosto ni verjela, kako močna je bila.
Elizabeth Debicki v seriji nosi lasulje, Cate Hall pa se spominja, kako težko je bilo dobiti popoln kroj in obliko Dianine prvotne pričeske, zato sta preizkusili več kot deset različnih možnosti, dokler nista našli prave. Poleg tiste, ki jo igralka nosi v večini prizorov, so za določene prizore izdelali tudi posebne lasulje, kot na primer za slavni intervju, ki ga je imela Diana za BBC.
Ličila
V novi sezoni spoznamo malce starejšo princeso, ki ne nosi več modrega senčila po celotni veki (legendarna vizažistka Mary Greenwell jo je prepričala, da ga je opustila), temveč je začela uporabljati rjavo-črno črtalo za oči, ki ga je subtilno zalila pod spodnjo veko.
Na snemanju so bili večinoma uporabljeni izdelki MAC, predvsem njihove biserne šminke in bleščeča senčila, ki so zaznamovala devetdeseta.
Za porjavelo polt so vizažisti uporabili Glow Primer in linijo tekočih pudrov Giorgio Armani Luminous Silk, za pripravo kože pa so izbrali zdaj že legendarno kremo Augustinus Bader.