Intervju: Stella Korošec “Z Equo želimo doseči, da ljudje manj brezglavo delajo, a dosežejo več”

14. november 2024

Intervju: Stella Korošec “Z Equo želimo doseči, da ljudje manj brezglavo delajo, a dosežejo več”

14. november 2024
Foto: Equa
Intervju: Stella Korošec “Z Equo želimo doseči, da ljudje manj brezglavo delajo, a dosežejo več”

Intervju: Stella Korošec “Z Equo želimo doseči, da ljudje manj brezglavo delajo, a dosežejo več”

14. november 2024
Foto: Equa

Razvoj blagovne znamke Equa se je začel z idejo, kako z izdelki, ki podpirajo zdravo in uravnoteženo življenje, pozitivno vplivati na vsakdan ljudi. Ustanoviteljica Stella Korošec je skupaj s svojo ekipo uspela ustvariti blagovno znamko, ki ni le sinonim za kakovostne izdelke, temveč tudi za filozofijo, ki povezuje skrb za okolje in skrb za telo in duha. V intervjuju z njo smo raziskali, kako usklajuje svojo podjetniško vizijo z osebnimi vrednotami, kako se sooča z izzivi ter kakšne cilje si je postavila za prihodnost.

Foto: Osebni arhiv

Stella, kje smo vas ta hip ujeli? Kaj se trenutno snuje pri znamki Equa?

Trenutno sem sredi snemanja najnovejše kampanje za Equo, globoko zakopana v delo, priprave in organizacijo. Poleg tega ustvarjam še serijo videov za svoj osebni profil na Instagramu, ki bodo na temo postavljanja in doseganja ciljev. Ker se trenutno tudi sama ukvarjam s to temo, sem se odločila, da proces delim tudi z drugimi.

Blagovna znamka Equa je od prve stekleničke prehodila kar dolgo in zanimivo pot. Ko se danes ozrete nazaj in primerjate prvo vizijo s tem, kjer ste danes – v kakšni meri sta si viziji (še) podobni?

Od samega začetka je bila osrednja vizija Eque ustvarjati izdelke, ki ljudem pomagajo k boljšemu počutju. Hidracija je temelj dobrega počutja – to je nekaj, kar nikoli ne bo šlo “iz mode”. Danes na to osnovo dodajamo nove izdelke, širimo kategorijo in krepimo ponudbo produktov, ki spodbujajo skrb za telo in duha.

Česa niste pričakovali ali si upali zamišljati, da se bo zgodilo, ko ste zasnovali znamko?

Začetki so bili brezskrbni, mladostno naivni in optimistični. To je čar tega, da začneš podjetje pri 23 letih. Leta 2010 v Sloveniji ni bilo blagovne znamke, ki bi delovala na tak način, kot sva si ga predstavljala z Anžetom. Zato nisva imela vzorca, po katerem bi se lahko zgledovala, ali sploh predstave o tem, kaj je mogoče doseči. Na nek način smo takrat orali ledino z blagovno znamko, ki je temeljila na družbenih omrežjih in organskem širjenju od ust do ust. Verjamem, da si lahko danes kot mlad podjetnik postaviš višje cilje, saj je na trgu že veliko zelo uspešnih podjetniških zgodb, ki so nastale v slovenskem okolju. Nikoli si nisem predstavljala, da bomo lahko ena od teh uspešnih zgodb, ki inspirira druge na podjetniški poti.

Foto: Equa

Se je na tej poti pojavil projekt ali ideja, ki ste jo zelo želeli uresničiti, a se z vidika poslovanja ni izkazala za najboljšo naložbo in ste jo morali opustiti? Kako ste se s tem soočili?

Seveda, bilo jih je toliko, da jih sploh ne znam več našteti. To je neizogiben del podjetniške poti. Navzven pogosto izgleda, kot da gre vse brez težav, v resnici pa se vsak podjetnik dnevno sooča z izzivi, ki te lahko pripeljejo do obupa. Srečo imam, da sva z Anžetom v tej zgodbi skupaj – ko eden izgubi motivacijo, ga drugi spodbuja, da vztraja naprej. Naučila sem se, da neuspehov ne jemljem več osebno, ampak kot nujen del podjetniške poti, saj se na napakah največ naučimo.

Steklenicam za vodo Equa sta se pridružila termo lonček in, nenazadnje, mešanica napitkov. Kaj vas je vodilo k temu, da pod blagovno znamko ponudite prav napitke?

Že od nekdaj mi je pomembno, da se v svoji koži počutim dobro. Z leti to seveda postaja vedno večji izziv. Napitki so logično nadaljevanje naše zgodbe o hidraciji in prvih korakov k boljšemu počutju vsak dan. To je šele začetek – v prihodnjem letu prihaja še veliko novega.

Foto: Osebni arhiv

V ponudbi imate trenutno tri napitke: Youth Booster, Recharge Tonic in Matchaccino. Nam lahko predstavite njihove njihove glavne funkcije?

Vsak napitek poleg boljše hidracije zagotavlja še specifične prednosti. Youth Booster je bogat s kolagenom, ki podpira mladosten videz kože. Recharge Tonic, naš najbolj priljubljen napitek, vsebuje elektrolite in vitamine, ki skrbijo za optimalno hidracijo telesa in zmanjšujejo utrujenost. Matchaccino pa sem razvila v obdobju, ko sem bila močno preobremenjena in izčrpana, saj sem ob delu v podjetju skrbela še za dva majhna otroka, ki sta imela težave s spanjem. Ugotovila sem, da mi kava povečuje anksioznost, zato sem prešla na matcho in ob tem odkrila tudi adaptogene. Oba sta mi pomagala do večjega miru in manjše vzkipljivosti, zato sem se odločila, da izdelek ponudim tudi drugim ženskam.

Želite ponudbo napitkov še razširiti?

Vsekakor. Idej nam nikoli ne zmanjka. Ne upam si točno izpostaviti, katere izdelke trenutno razvijamo, saj nikoli ne vem, kje se lahko zalomi, in potem obljube ne morem držati. Lahko pa zagotovim, da bo vsak izdelek formuliran z mislijo na to, kako podpreti moderno žensko v njenem vsakdanu.

Znamka Equa je bila zastavljena kot okolju prijazna znamka, z napitki pa vse bolj naslavlja tudi tematiko dobrega počutja v telesu. Ljudje pogosto snujejo blagovne znamke ali produkte iz izhodišča, da rešujejo neko težavo – svojo ali težavo določene skupine ljudi. Sta skrb za okolje in dobro počutje nekaj, kar vam je že od nekdaj blizu, in je bilo zato postavljanje znamke na tej osnovi logičen korak?

Vsekakor. Pri razvoju izdelkov vedno izhajamo iz lastnih potreb, v kombinaciji s trendi, ki jih opažamo v svetu.

Kje sami vidite mejo med širjenjem znamke in ponujanjem vedno več produktov ter ohranjanjem osnovne vizije – skrbi za okolje – da teh produktov ni “preveč”?

Verjamem, da si v letu 2024 vsak pri sebi že prizadeva biti čim bolj ozaveščen potrošnik in ne pretiravati z nabiranjem nepotrebnih stvari. V osnovi so naši izdelki še vedno zasnovani kot alternativa drugim izdelkom za enkratno uporabo – stekleničke namesto ustekleničene vode, napitki v prahu namesto ustekleničenih napitkov ipd.

Nehvaležno vprašanje, a vendar: kateri je vaš najljubši izdelek Equa, brez katerega si ne predstavljate vsakdana?

Steklenička. Lahko si predstavljate, da jih imam res veliko! 🙂 Ampak steklenička za vodo oziroma zadostna hidracija je še vedno moj najljubši “hack” za dobro počutje, videz, boj proti utrujenosti …

Foto: Equa

Na Instagramu ste razkrili, da preurejate del delovnih prostorov v fitnes, namenjen zaposlenim. Kako na delovnem mestu združujete delo in skrb zase?

Med delavnikom si večkrat vzamem čas za sprehod po PST-ju, saj imamo srečo, da je naša pisarna locirana le nekaj korakov stran. Ker pa je gibanje zunaj (predvsem v zimskem času) omejeno, sva se z Anžetom odločila, da si okolje za gibanje postavimo kar v pisarno. Tako res ne bo več izgovora! Seveda pa verjameva, da bo ta poteza blagovno znamko Equa še bolj jasno pozicionirala na področju dobrega počutja. Upava, da bodo tudi zaposleni še bolj pripadni tej vrednoti, čeprav že zdaj dajejo velik poudarek skrbi zase.

V današnjem hitrem poslovnem svetu so izzivi stalnica. Kako se vi in vaša ekipa soočate s stresom in pritiski? Kaj vas osebno motivira, da nadaljujete s polno energijo?

Ni vsak dan enostaven. Mene osebno še vedno najbolj motivira to, da lahko delam izdelke, ki so mi zares všeč in za katere verjamem, da spodbudijo v ljudeh motivacijo za bolj zdrav življenjski slog. Vedno bolj se tudi zavedam, kako pomemben je pogovor, zato takoj, ko začutim, da nekaj ni v redu, poskusim to rešiti, preden se razraste v nerešljiv problem. Zagotovo pa je največja pomoč pri stresu gibanje. Odkar imam otroke, pa oni poskrbijo še za to, da so popoldnevi in vikendi preživeti stran od računalnika in službenih težav, kar pozitivno vpliva na mojo energijo.

Na kaj sami prisegate, ko govorimo o dobrem počutju in skrbi zase?

Osnova za vse je dober spanec, nato pa zadostna hidracija. Sama trikrat na teden dvigujem uteži in sem velik zagovornik tega, da bi morala vsaka ženska v svojo rutino vključiti dvigovanje uteži, saj je to edina aktivnost, ki zares naredi spremembo na obliki telesa. Poleg tega čim več sprehodov, in kadar le lahko, tudi joga in/ali pilates. Pri prehrani ciljam na 120 g beljakovin na dan. Ogromen vpliv na moje mentalno počutje pa ima tudi psihoterapija, ki jo iz srca priporočam.

Na razgovorih delodajalci pogosto sprašujejo, kje se intervjuvanec vidi čez pet let. Kje pa vi vidite znamko Equa čez 5 let?

Čez pet let vidim Equo kot vodilno evropsko blagovno znamko na področju dobrega počutja in wellnessa. Želimo biti sinonim za visokokakovostne izdelke, ki ljudem pomagajo živeti bolj uravnoteženo in izpolnjeno življenje – vse od hidracije in produktivnosti do ritualov, ki prinašajo mir v glavi in energijo v telesu. Moj cilj je, da Equa postane blagovna znamka, na katero se ljudje lahko zanesejo, ne le zaradi kakovosti izdelkov, ampak tudi zaradi naše predanosti trajnosti, pozornosti do detajlov ter pridihu luksuza in ženstvenosti, ki odražata našo identiteto.

Rada bi videla, da v prihodnjih petih letih razvijemo močno skupnost, ki nas prepoznava kot partnerja pri doseganju njihovih osebnih ciljev. Z Equo želimo doseči, da ljudje manj brezglavo delajo, a dosežejo več. To sporočilo bo vodilo naš razvoj v naslednjih letih.

Foto: Equa

Avtor
Piše

Nina Vidrih

Style. Več novic