Zara, ki je za mnoge predvsem destinacija za nakupovanje oblačil, obutve in modnih dodatkov, je že pred leti ponudbo razširila tudi z lepotnimi izdelki. Najprej so na police postavili dišave, nato je sledila linija ličil, zdaj pa so dodali še izdelke za nego in oblikovanje las.
Izdelke za nego las so na nekaterih tujih trgih lansirali že v začetku leta, zdaj pa so na voljo tudi pri nas. Na spletni strani so pod zavihkom “Lasje” na voljo tri linije, in sicer: Shine, Undone in Everyday Basics.
Zarina kolekcija za lase je nastala v sodelovanju s priznanim frizerjem Guidom Palauom, ki se je v svetu mode uveljavil s preoblikovanjem tradicionalnih slogov, katerim dodaja kiparski, a hkrati uporniški pridih. Guidovo ustvarjalno oko je izjemno cenjeno med oblikovalci in uredniki, njegovo delo v zadnjih treh desetletjih pa je ustvarilo nekatere najbolj ikonične modne podobe. Njegove stvaritve so bile predstavljene v prestižnih publikacijah in na modnih revijah, kjer so jih nosili najbolj iskani zvezdniki in supermodeli.
Kolekcija Shine
Kolekcija za sijoč videz vsebuje izdelke, ki so preprosti za uporabo na vseh vrstah las. V njej najdete: razpršilo za volumen med sušenjem las in olje za sijoč videz, ki ščitita, vlažita in negujeta lase; kremo za sijočo teksturo, ki zgladi nakodrane in razmršene lase ter jim podari sijaj. Za še večji sijaj pa je tu meglica v obliki finega pršila, ki lasem podari zdrav in takojšen sijoč videz.
Kolekcija Undone
V kolekciji Undone so na voljo trije izdelki, ki obljubljajo sproščen, naraven videz las: zračna suha pena, mus za moker videz in morski sprej. Na spletni strani so ob izdelkih tudi praktični videoposnetki, ki prikazujejo postopek uporabe in rezultat, ki ga s posameznimi izdelki lahko dosežete.
Kolekcija Everyday Basics
Za dodajanje volumna, utrjevanje pričeske, ustvarjanje leska ali osvežitev pričeske najdete v tej kolekciji “sprej” za vsako priložnost. Čudovite embalaže so na voljo tudi v manjših, potovalnih velikostih, tako da so lahko vedno z vami, ne da bi zavzemale preveč prostora v toaletni torbici.
Mnenja o liniji
Izdelki za lase so na določenih tujih trgih na voljo že nekaj mesecev, zato so jih tuja uredništva že imela priložnost testirati in poročati o njihovi učinkovitosti. Med drugim je izdelke preizkusilo uredništvo angleškega Glamourja, ki je delilo svoje prve vtise po uporabi.
Deborah, evropska uredniška direktorica pri Glamourju, piše, da ni imela visokih pričakovanj. “Občutek razpršila Zara Hair Blow Dry Spray na roki – vodeno in malce lepljivo – mi ni ravno vzbudil zaupanja, ko sem ga razčesala skozi mokre lase. Ko sem začela sušiti lase, sem upala, da bo pospešil postopek, vendar se to ni zgodilo. V primerjavi s serumom Moroccanoil, ki ga obožujem, so bili lasje po tem razpršilu nekoliko bolj togi.”
“A ko je bil postopek sušenja končan, sem bila prijetno presenečena. Lasje so bili videti gladki, sijoči in nenaelektreni. Učinek izdelka se je dodatno izkazal naslednji dan, ko je pričeska ostala praktično nespremenjena, za kar je prejela kar nekaj pohval. Zdaj ga redno uporablja in pravi: ‘Zara, očitno nisi le odlična znamka za oblačila!'”
Emily, vodja družbenih medijev pri Glamourju, je že nekaj časa iskala kakovosten lak za lase. Zarin lak za lase jo je navdušil, saj združuje obstojnost in čudovit vonj brez neprijetne lepljivosti. Poleg tega, da ji omogoča dolgotrajno obstojnost pričeske in sijoč končni videz, jo razveseljuje tudi njegova lepa oranžna embalaža. Izdelek je ocenila z 9/10.
Mayola, urednica za komercialno vsebino, je poročala, da jo je Zarin Dry Texturising Spray pozitivno presenetil, saj lasem doda volumen in teksturo brez značilne suhe ali trde strukture, kar ji omogoča, da pričesko hitro in enostavno oblikuje. Izdelek je ocenila z 8/10.
Denise, urednica za lepotne vsebine, je navdušena nad izdelkom Zara Hair Light Hair Balm, saj ta vlaži in dodaja sijaj njenim suhim in poškodovanim lasem, ne da bi jih obtežil. Po uporabi balzama so bili njeni lasje opazno bolj navlaženi in gladki, kar ji je v pomoč pri vsakodnevnem oblikovanju in revitalizaciji las po večkratnem barvanju. Izdelek je ocenila z 8/10.
Chelsea, višja urednica vizualnih vsebin, je redna uporabnica izdelkov za dodajanje volumna in pravi, da ne mine dan, ko ga ne bi nanesla na lase. Izdelek Volumising Hair Mousse jo je navdušil, saj je tekstura izjemno lahka, a učinkovita – lasem doda svežino, volumen in prijeten sadni vonj. Kot edino nevšečnost je izpostavila pokrovček, ki se težko zapre. Izdelek je ocenila s 7/10.