Slovenski kolesarski šampion Tadej Pogačar gre po poti svetovnih športnih zvezdnikov, ki vedo, kako še na drugačen način unovčiti svoje ime.
Predstavil je svojo lastno spletno stran, izdal kolekcijo oblačil in oblikoval še lasten logotip.
Nekateri oboževalci so ob tem opazili podobnost z logotipom tenisača Rafaela Nadala in pokojnega košarkarja Kobeja Bryanta, kar pomeni, da mu je uspelo ustvariti prepoznaven znak, ki ga bo spremljal od zdaj naprej. Vrhunski športniki očitno tudi pri blagovnih znamkah razmišljajo podobno.
Tadej se je s tem pridružil še dvema slovenskima vrhunskima športnikoma, ki imata lastno blagovno znamko: Luki Dončiću in Primožu Rogliču.
Z besedami “Lepo in preprosto” bi lahko povzeli pozitivne komentarje pod Tadejevo novičko o novostih na Instagramu:
Na strani tudi osebni zapisi …
Spletna stran bo spremljala vso aktualno dogajanje našega vrhunskega kolesarja, vključno z videoposnetki, kotičkom za oboževalce, modno kolekcijo in blogom.
Svojo modno linijo je Tadej razdelil na dva dela: za prave športne navdušence in oblačila za vsak dan. V mislih pa je imel tudi svojo Urško, saj ni pozabil niti na žensko populacijo.
Še posebej zanimivo pa bo spremljati rubriko Blog, kjer bodo oboževalci našli še bolj poglobljen vpogled v Tadejevo življenje. Trenutno se tam nahaja osebni zapis njegovega očeta Mirka …