Ekskluzivna kolekcija elf x American Eagle v omejeni izdaji vključuje paleto senčil za veke, balzam za ustnice, masko za obraz ter veliko kozmetično torbico.
Modro obarvano kolekcijo zaznamuje jeans, v katerega so odeta senčila za veke ter torbica, modro zgodbo pa ustvarjata še čistilna maska za obraz, ki vsebuje glino ter čudežni negovalni balzam za ustnice v modri barvi, ki na ustnicah spremeni barvo in jih obarva v čudovito rožnato barvo.
Dve najljubši blagovni znamki generacije Z sta pripravili kolekcijo za ljubitelje džinsa in lepote, ki je že najdete v spletni trgovini znamke e.l.f., kmalu pa bo na voljo še na spletni strani znamke American Eagle. Glavni direktor marketinga pri podjetju e.l.f. Kory Marchisotto je za WWD pojasnil, da sta se z glavnim direktorjem marketinga pri American Eagle Craigom Brommersom takoj ujela.
“Obe znamki oblikujeta mladinsko kulturo in ustvarjata neskončne možnosti za samoizražanje z osebnim slogom in barvami, pa naj gre za ličila pri e.l.f. ali oblačila pri American Eagle. Združevanje naših blagovnih znamk ni bilo le čarobno za našo skupnost, temveč tudi odraz naše skupne vizije oziroma združitev najboljšega v jeansu, lepoti in kulturi,” je o sodelovanju povedal Kory.
Obe znamki imata odlične rezultate prodaje in iz leta v leto višata čisti dobiček. Podjetje e.l.f. je lansko leto dobiček povečalo za kar 49 odstotkov. Družbi American Eagle, ki ima v lasti tudi blagovno znamko Aerie, gre prodaja prav tako odlično, leta 2021 so zabeležili prodajo v višini nekaj manj kot 5 milijard evrov.