fbpx

Kaj se je v oglasu za Kenzo zgodilo z obrazom Britney Spears?

Lifestyle, Moda, Novice, Novice, Prva stran, Znani

Moramo priznati, da smo bili nad prvimi objavljenimi fotografijami zelo presenečeni.

Francoska prestižna znamka Kenzo je s pop zvezdnico podpisala pogodbo za promocijo njihove nove kolekcije Memento No. 2. Rezultat? Neprepoznavna Britney Spears!

Moramo priznati, da smo bili nad prvimi fotografijami, ki jih je objavil Kenzo, zelo presenečeni. Tudi pevkini najbolj goreči oboževalci niso ostali ravnodušni, medtem ko so spletni mediji začeli ugibati, kaj se je zgodilo z obrazom Britney Spears?

Pop princesa se je znašla pred objektivom izkušenega fotografa Petra Lindbergha, ki je (kot kaže) s čarobno palico, imenovano Photoshop, Britney pripeljal do neprepoznavnosti. Za slavnega fotografa je to zelo nenavadno, saj je znan po tem, da ne mara urejevanja in vedno zatrjuje, da mu je pri osebah, ki jih ujame v objektiv, najbolj pomembna prav naravna lepota.

Britney je bolj kot sebi, podobna Jessici Simpson in prepričani smo, da je njen obraz »šel« čez nešteto filtrov in popravkov. Ta korak je izzval številna ogorčenja na Instagramu, saj je pod objavami nešteto komentarjev: »Podobna si Jessici Simpson«, »Zelo si lepa, vendar si nisi podobna«, »Kdo je to?«, …

Svojo prvo veliko (modno kampanjo) je pop zvezdnica odigrala z veliko dozo mladostne sproščenosti in zabave.

»Kolekcija je zelo mladostna in med snemanjem smo se zelo zabavali. Bilo mi je čudno, ker sem imela oblečene nenavadne kose, vendar je bilo na koncu vse super,«

je povedala Spearsova.

V nadaljevanju si poglejte fotografije iz Kenzove kampanje in pevkino spremembo presodite sami:

Foto: Instagram


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam