fbpx

Kako telovaditi med vročinskim valom?

Fit, Lifestyle, Prva stran

Telovadba v vročem vremenu pomeni dodatno obremenitev za vaše telo, zato je pomembno, da poznate svoje meje.

Poznati morate svoje meje

Telovadba v vročem vremenu pomeni dodatno obremenitev za vaše telo, zato je pomembno, da poznate svoje meje in se osredotočate na to, kaj vam sporoča telo. Če imate v kateremkoli trenutku občutek, da se vam vrti, je najbolje, da prekinete s telovadbo ali pa vsaj zmanjšate intenzivnost vadbe. Zapomiti si morate tudi, da bo vročina vplivala na vašo telovadbo, zato se ne naprezajte preveč in si vmes privoščite odmore, da se bo vaše telo ohladilo.

Ne telovadite prepozno

Ob zori je precej bolj hladno kot po sončnem zahodu, zvečer pa je tudi precej višji nivo vlage. Kar pomeni, da je v vročem vremenu jutranja telovadba precej boljša izbira. Vadba v jutranjem času bo poskrbela tudi zato, da boste z nečim začeli svoj dan in dobili več energije.

Opremo izberite pametno

Izberite lahke materiale, svetlih barv, ki bodo poskrbeli, da bo znoj izpuhteval in se boste sproti ohlajali. Ti materiali pa ne bodo pomagali le, da se boste lažje ohlajali med telovadbo, ampak bodo poskrbeli tudi zato, da vam ne bodo dražili kože in da ne boste dobili vročinskih izpuščajev. Priporočljivo je, da med vadbo nosite čepico, ki je prav tako iz materiala, ki diha in vpija znoj.

Ne pozabite na hidracijo

Na dan bi morali spiti med šest in osem kozarcev vode, kar pomeni približno dva litra. Med poletnimi meseci pa bi to morali povečati na deset kozarcev na dan, še posebej takrat, ko telovadimo. Če se odločite za zmerno vadbo, ki traja manj kot uro, je voda dovolj, da ne boste dehidrirali, vse kar je bolj naporno in daljše, pa boste vodi morali dodati izotonične športne pijače, ki bodo garantirano pomagale pri obnavljanju telesa. Priporočljivo je tudi, da s sabo nosite brisačo, s katero si lahko obrišete glavo in vrat.

Spremenite vadbo

Dolg tek raje zamenjajte za intervalni trening, saj vam takšen trening dopušča več počitka, kar pomeni, da se telo lahko bolj ohladi in si lahko privoščite več vode. Če je možno, telovadite v bolj senčnih delih, saj vam dajejo večjo zaščito pred soncem, vročino in vlago.

Ne pozabite na kremo za sončenje

Zaščita vaše kože pred škodljivimi sončnimi žarki je zelo pomembna, saj vas ščiti pred opeklinami. Priporočljivo je tudi, da se našpricate proti komarjem in ostalim žuželkam.

 

Foto: Victoria’s Secret


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam