Družbena omrežja so še vedno zelo dober vir zaslužka za vplivneže, edina ironija pa je, da tako imenovani mega vplivneži sploh ne potrebujejo dodatnega tovrstnega zaslužka, saj so že zdaj “težki” na stotine milijonov dolarjev iz svojih primarnih poklicev.
Zagotovo se nedavno objavljeni zneski ne morejo primerjati s preostalim svetom običajnih vplivnežev, saj je malo možnosti, da bo modna vplivnica na svoj račun prejela izplačilo s šestimi ničlami, ravno toliko pa zasluži prvih deset s seznama mega vplivnežev.
Vas preseneča podatek, da so med prvo deseterico štirje člani družine Kardashian? Verjetno ne.
Po nekaterih ocenah naj bi svetovni trg “vplivanja” letos zrasel na vrtoglavih 21 milijard dolarjev in več kot 83 odstotkov vprašanih v raziskavi trga meni, da je vplivno trženje še vedno dragocena oblika oglaševanja in naložb. Poleg tega je 67 sodelujočih izjavilo, da bodo letos povečali svoj proračun za trženje vplivnežev.
Če upoštevate te podatke, vam je jasno, zakaj si večina mladih želi postati vplivnežev in zakaj se v te kategorije vsak rine, kakor zna in zmore.
Ni tako preprosto
Morda se zdi to delo kot obljubljena dežela brez veliko dela in truda, a ni. Če želite na hitro postati vplivnež, želite zaobiti čas, delo in pravila ter si kupiti nešteto sledilcev (kar so naenkrat počeli vsi), ne bo šlo več, saj vse velike znamke uporabljajo orodja za preverjanje vašega “vpliva”. Ta orodja so tako natančna, da točno pokažejo, koliko sledilcev ste kupili in koliko angažiranosti imate na objavo. Uporabljajo se tudi v naši regiji in tako naročniki odločajo o razdelitvi proračunov med vplivneže.
A vrnimo se k svetovni sceni in mega vplivnežem. Ti ljudje imajo na stotine milijonov sledilcev in so zato na vrhu prehranjevalne verige. Najbolje plačani vplivnež na svetu je Christiano Ronaldo, čigar cena za eno objavo stane 2,3 milijona dolarjev. Da, prav ste prebrali. Toliko vas bo stalo, da vas bo Ronaldo javno pohvalil na svojem Instagramu.
Takoj za njim je Kylie Jenner, ki ima 380 milijonov sledilcev, njena objava pa stane 1,8 milijona dolarjev. Leo Messi je tik za najmlajšo članico družine Kardashian, njegova objava pa stane 1,7 milijona dolarjev.
Na lestvici najbolje plačanih so še Selena Gomez, Beyoncé (ki redkokdaj kaj oglašuje na Instagramu), Arianna Grande, Kim Kardashian, Khloe Kardashian in seveda Kendall Jenner, ki vzame 1,2 milijona dolarjev na objavo.