fbpx

Koliko trebušnjakov moramo narediti, da se sploh pozna razlika?

Lifestyle

Raven, čvrst trebuh ni le privlačen na pogled, ampak je tudi pokazatelj zdravja, saj so čvrste trebušne mišice predpogoj za ravno držo in na splošno dobro mišično-skeletno harmonijo.

Zato je dobro vedeti, koliko trebušnjakov morate dejansko narediti vsak dan, da bo vadba dala dobre rezultate.

Trebušne mišice so ena najpomembnejših mišičnih skupin, ker nam omogočajo pravilno držanje z držanjem hrbtenice in delujejo kot nekakšna opora, ki drži celo telo.

Trebušnjaki so najbolj priljubljena vaja za trebuh, posebnost izvajanja teh vaj pa je, da ne glede na to, kako pogosto jo izvajamo, nikoli ne postane lahka. Zato se želimo izogniti izvajanju preveč trebušnjakov in je dobro vedeti, koliko trebušnjakov je dejansko treba opraviti na dan, da bodo rezultati vidni.

Odgovor je: 30 trebušnjakov. Temu pa dodamo še dviganje nog, plank in druge vaje za krepitev trebuha. Bodite pozorni tudi na svojo prehrano, ker če ne jeste zdravo, nobena vadba ne bo imela dolgoročnega učinka.

Če se boste držali te rutine, boste po nekaj tednih začeli videti definirane trebušne mišice. Svetujemo pa, da vaje za trebuh izvajate vsak dan ali vsaj redno.

Ne smemo pozabiti, da je pri vadbi trebuha zelo pomembno pravilo, da podpiramo glavo in vrat. To naredimo s prekrižanjem prstov na zatilju, s čimer podpiramo glavo in tako zaščitimo vrat pred raztezanjem. Vendar z rokami nikoli ne smemo potiskati glave naprej, da bi lažje dvignili telo.

Tudi trebušnjake je treba vedno izvajati z upognjenimi koleni in ne dvigovati stopal od tal. Stopala lahko podpira druga oseba ali pa jih pritrdite tako, da jih postavite pod kavč.

Ste pripravljeni?

Foto: Profimedia


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam