Verjamemo, da so za mnoge to edine legokocke, ki bi si ji želele sestavljati, a vas moramo razočarati, da gre (zaenkrat) le za virtualne umetnine. Čeprav je Lego v preteklosti sodeloval že z mnogimi znamkami in ustvaril serijo številnih zanimivih lego setov, pa ni jasno, ali bo ta virtualna ideja tudi zares uresničena.
Med idejami za sodelovanje prestižnih modnih znamk in znamke najpopularnejših kock na svetu se je znašla ikonična Birkin torbica, pisan pas z značilnim logotipom v zlati barvi pa tudi torbica Kelly in zložena srajca s pisanimi motivi.
Ustvarjalci vsebin so s pomočjo umetne inteligence tako zasnovali še sodelovanje Lega z modnimi znamkami Chanel, Versace, Gucci in Moschino.
Niso pozabili niti na moške modne navdušence, saj so ustvarili virtualne koncepte zapestnih ur prestižnih znamk Rolex in Cartier. Glede na to, da je Danska znamka igrač popularna tudi med odraslimi, je to resnično odlična ideja, kako bi lahko svojo ponudbo izdelkov razširili in utrdili svojo priljubljenost med ženskami.