fbpx

Kraljica kozmetike, ki je svoj uspeh zgradila na brezplačnih vzorčkih

Izbor urednice, PR novica, slider

“Nikoli nisem sanjala o uspehu, ampak sem zanj trdo delala.”

Tokrat smo pod drobnogled vzeli damo in odlično ameriško blagovno znamko, ki je postala svetovno znana zaradi naravne kozmetike. Uživajte v branju zgodbe o uspehu, izumih in neverjetnem družinskem podjetju, ki izjemne rezultate dosega še danes.

Estée Lauder se je, kot deveti otrok, rodila 1. junija 1908 v newyorškem Queensu. Njen oče Max Mentzer, madžarski žid je bil lastnik trgovine, mama Rose Schozt Rosenthal, češka katoličanka, pa je skrbela za kopico njunih otrok. Bila je čudovita ženska in Estée si je vedno želela biti podobna njej. Rose je bila deset let starejša od moža in mladenka je verjela, da je razlika v letih najboljši način za ohranitev zakona.

Estée je kasneje priznala, da je v otroštvu na njeno osebnost najbolj vplival oče, saj mu je velikokrat pomagala v trgovini in se tako naučila mnogih prodajnih skrivnosti.

Nov vir navdiha in prva odkritja

Leta 1914 je Estée veliko časa preživela s stricem Johnom Schotzom in tisti trenutki so korenito spremenili njeno življenje. Gospa Lauder je povedala, da je bil njen stric čarovnik in mentor, ki mu je uspelo ujeti njeno domišljijo kot nihče drug.

Stric John je bil kemik, ki je razvil štiri skrivne formule za obrazne kreme, ki jih je Estée prodajala svojim prijateljicam. Sama je bila zelo privlačna, z  izjemno lepo kožo, zato ji je to pomagalo pri promociji samih izdelkov. Tako se je hči evropskih priseljencev z vzhodnjaškim naglasom, začela razvijati v poslovno damo.

Estée Lauder

Družina ali kariera

»Verjamem, da je potencial neomejen. Uspeh je odvisen od drznega uresničevanja sanj.«

Leta 1930 se je poročila z računovodjo Joeom Lauderjem, tri leta kasneje pa sta dobila prvega sina. Estée je denar služila s prodajo krem za nego obraza in postala ustanoviteljica podjetja Lauder Chemists. Istega leta, ko se je rodil njen prvi otrok, sta z možem sklenila, da bosta svoje izdelke oglaševala v telefonskem imeniku.

Estée Lauder s soprogom

Odlična kakovost je bila največja prednost Lauderjevih krem pred konkurenco, vendar nihče ni vedel, da so bile izdelane v domači kuhinji. Nekega dne je eden izmed zaposlenih po nesreči kremo za obraz zamenjal za solatno majonezo. Estée se je ob tem incidentu samo nasmejala in dejala: »To zadostuje! Moje kreme vsebujejo samo naravne sestavine.«

Že od samega začetka so bili cilji Estée Lauder jasni in preprosti: ženska ima zjutraj in zvečer samo 10 minut časa, zato mora v tem času biti koža mlada in sijoča. Njena osnovna ideja »hitro in učinkovito« je bila naravnost briljantna. Estée se je odločila, da se bo popolnoma osredotočila na kariero. Leta 1939 se je ločila od moža ter se skupaj s sinom preselila v Miami Beach, kjer je v enem izmed najbolj petičnih hotelov, Roney Plaza na Collins Avenue, odprla svojo pisarno.

V vzpenjajoči se karieri je uporabila denar in vpliv izjemnih ljudi, saj se je veliko naučila od Arnolda Lewisa, predsednika uprave International Flavors & Fragrances.

Leta 1942 je sin hudo zbolel in to jo je ponovno združilo z nekdanjim možem, s katerim sta se ponovno poročila konec še istega leta. Odločila sta se, da bosta podjetje vodila skupaj. Estée je bila zadolžena za razvoj in oglaševanje, Joe pa za finance in proizvodnjo … tako je nastalo podjetje Estée Lauder Cosmetics.

 

Leta 1944 sta odprla prvo trgovino v New Yorku in tega leta je bil rojen tudi njun drugi sin Ronald, kar pa Estée ni odvrnilo od dela.

Sveže ideje in velik uspeh

»Kadar nehaš govoriti, izgubiš stranko in kadar obrneš hrbet, izgubiš žensko.«

Podjetje Estée Lauder Companies Inc. je bilo ustanovljeno leta 1946 in ena izmed najboljših idej kozmetične kraljice je bila, da začne sodelovati s slavnimi blagovnicami, kot so Saks, Bloomindale’s, Macy’s in podobnimi. Ta pristop je podjetju omogočil prestiž in stranke prepričal o visoki kakovosti izdelkov.

V 50-ih letih prejšnjega stoletja je podjetje dosegalo odlične poslovne rezultate zahvaljujoč distribuciji brezplačnih vzorčkov, kar je bilo v tistem času velika novost. Vodilni možje v konkurenčnih podjetjih so se odkrito smejali njenim poskusom in bili so prepričani, da bo to uničilo podjetje.

Na drugi strani pa so ženske, ki so lahko na njenih stojnicah dobile brezplačne vzorčke in informacije o izdelkih, ob nakupu pa še darilo, neprestano kupovale izdelke. Estée je menila, da je brezplačna dostava edina prava pot za vodenje posla. Prihodki so rasli s svetlobno hitrostjo in podjetje je kmalu odprlo še več prodajnih »kotičkov«, butikov, raziskovalnih laboratorijev, kjer so delovali profesionalni dermatologi.

“Želela sem čim večjemu številu žensk pokazati, ne samo, kako biti lepe, ampak tudi, kako ostati lepe.”

Do leta 1965 je Estée v podjetje vložila že preko 14 milijonov ameriških dolarjev, leta 1967 pa je bila na seznamu 100-ih najboljših ameriških poslovnežev.
V začetku 70-ih let so se izdelki Estée Lauder prodajali že v več kot 70. državah sveta, leta 1973 je najstarejši sin Leonard prevzel vodenje podjetja, njegov oče je postal predsednik uprave, sama pa je ostala večinska lastnica podjetja.

Estée Lauder je bila rada obkrožena z družino.

Leta 1990 je kar ena tretjina prestižnih kozmetičnih izdelkov v združenih državah Amerike prihajalo iz Estée Lauder Companies Inc.

Podjetje deluje že več kot 60 let, danes pa pod njegovo okrilje spada širok spekter lepotnih znamk (Clinique, Bobbi Brown, la Mer,…), ki so postale izjemno popularne pri različnih starostnih skupinah, v  150. državah, zaposlujejo pa več kot 26.000 ljudi.

Poleg posla je bila Estée najbolj pomembna družina in zelo je bila vesela, da so se otroci in vnuki pridružili družinskemu podjetju. Estée Lauder se je upokojila leta 1995, 24. aprila 2004 pa je umrla v starosti 97 let.

Vnukinja Aerin predstavlja nov veter v družinskem podjetju

Danes 47-letna vnukinja Aerin Lauder Zinterhofer, hči mlajšega sina Ronalda, je v družinsko podjetje vpeta že od malega. V Estée Lauder Cosmetics je kreativna direktorica in govori se, da je po svoji babici podedovala kreativnost, ljubezen do rož in željo po uresničevanju sanj. Poleg tega, da je Aerin prava poslovna ženska, mama in soproga, je tudi prava modna ikona. Njen slog je zelo preprost, vendar nadvse prefinjen. Nosi oblačila črne, bele in peščene barve, najrajši pa obuje balerinke z leopardjim potiskom.

V visokih manolkah jo boste videli zelo redko. Obožuje tudi naraven make – up, zato uporablja le vlažilno kremo, tekoči puder, bronzer, lip gloss in maskaro.

Aerin Lauder Zinterhofer

Prepričani smo, da ima Aerin na svoji kozmetični polici tudi najnovejše izdelke linije Revitalizing Supreme +, ki jih je preskusila tudi naša urednica Anja Cajhen.

»Iskanje popolne kreme za obraz lahko včasih primerjamo z iskanjem popolnega partnerja: vedno mora biti prava količina čarovnije, kemije in veliko ljubezni. Moram priznati, da sem v novi liniji Revitalizing Supreme + našla popolnega spremljevalca za svojo kožo.

Formula vsebuje izvleček Moringe, ki je ključ do mlajšega videza, saj krepi delovanje naravnega kolagena. Kaj to pomeni za moj obraz? Koža ni videti samo sijoča na pogled, ampak daje občutek, da je nahranjena in navlažena čez ves dan in samo v dveh tednih, odkar uporabljam linijo, je moj obraz videti bolj napet in opazno pomlajen. Preskušala sem tri izdelke, ki jih ponuja Revitalizing Supreme +. Lahka in učvrstitvena multi-akcijska krema brez olj (Revitalizing Supreme + light Global anti-aging cell powercreme oil free), ki jo uporabljam zjutraj in zvečer, krema za področje okoli oči (Revitalitalizing Supreme + global anti-aging cell power eye balm) in moj absolutni »ljubljenec« Revitalizing Supreme+ Global Anti- aging wake up Balm.

Ta multi-akcijski balzam si lahko nanesem na obraz tudi večkrat na dan, saj je idealen za takojšnjo poživitev obraza, ob izgubi čvrstoti in dehidraciji. Balzam združuje močno znanost proti staranju vključno z izvlečkom rastlinskih izvornih celic in ekskluzivno Lauderjevo tehnologijo RevitaKey, ki izboljša čvrstost kože, njeno elastičnost in dramatično zmanjša videz gub. Koža je takoj videti bolj poživljena in zdrava, zato je ta balm postal must – have v moji torbici, saj si ga po potrebi na obraz lahko nanesem večkrat dnevno.

Ob nanosu blazama je približno tako, kot bi si nanesla nasmeh na obraz 🙂 Nanašam ga lahko kot primer ali kot vlažilno kremo, lahko pa je kot dodatek vsakodnevni negi, čeprav je mogoče za moj tip kože (mešana do mastna) uporaba kreme in balzama preveč, zato ga najrajši uporabljam samostojno. 

Le kdo bi si mislil, da bom svojo sorodno dušo srečala v steklenički ??!«

 

Foto: Estée Lauder, Pinterest


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam