Odslej bo Lepo afno spremljala še znamka LALA by Lepa Afna, ki predstavlja novo pot Lee Filipovič. Sledilcem je namreč predstavila linijo mat tekočih šmink v štirih odtenkih, za katere pravi, da bodo v vsaki ženski prebudile seksualnost, ki čaka, da pride na plano.
“Gre za zelo intenzivne in zelo obstojne barve v štirih odtenkih, prav vsi so ‘must have’. Je brez parabenov, veganska, obstojna na poljube, stestirano (smeh). Komaj čakam, da jo ženske preizkusijo,” je ob tem dejala 31-letna vplivnica.
Dodala, je da “nam je v covid krizi manjkalo poljubov, nasmehov in tega, da bi lahko pokazali ustnice. Zdaj bomo ženske prišle na svoj račun.”
“Se mi zdi, da smo po dveh letih nošenja zaščitnih mask ženske že kar malo potrebne barv in tega, da se malo okrasimo. Urejeni nohti, lepa šminka, to je to.”
Zakaj LALA?
LALA by Lepa Afna predstavlja novo izdajo Lee, ki se je lani poslovila od svojih dvajsetih, zato meni, da je zdaj čas za več ženstvenosti in seksapila. “Gre za povsem novo vejo odrasle Lee, ki odraža ženstvenost, navsezadnje sem zdaj v tridesetih.”
Ob tem je dejala, da naj od nove znamke ne pričakujemo le ličil, ampak še marsikaj drugega. “Vsak naslednji izdelek te znamke ne bo nujno povezan z ličili, bo pa naslavljal lepoto ženske in sporočal, naj nas ne bo sram biti seksi. Druga kolekcija bo morda povezana z oblačili, tretja s telesom, … Mislim, da je čas, da se ženske prebudimo v svoji seksualnosti in zasijemo.”
In zakaj LALA? “Prvi ‘LA’ predstavlja ‘Lepo’ in ‘afno’, drugi pa Leo in Anžeta,” je razložila. Anže je njen dolgoletni izbranec, ki je hkrati tudi njen velik podpornik, je še dodala.