Lepota prežema vse vidike človeškega obstoja, od občutka samozavesti do povezanosti z drugimi, in ima moč oblikovati svet, v katerem živimo. Je odraz stanja duha, telesa in planeta. Ključnega pomena je postala tudi trajnost.

To je le nekaj poudarkov z okrogle mize Esenca lepote, ki je v Zagrebu potekala ob odprtju istoimenske razstave skupine L’Oréal. Razstavo Esenca lepote, ki predstavlja pregled družbeno-ekonomskih, zgodovinskih in ekonomskih vidikov lepote, so včeraj predstavili v Hrvaškem društvu likovnih umetnikov (HDLU).
Izjemna razstava, ki so jo postavili v okviru obeležitve 115-letnice delovanja skupine L’Oréal, obiskovalce popelje v svet domišljije, introspekcije in izpraševanja, prebuja čute in spodbuja k odkrivanju vsega, kar lepota je, ter pomembne vloge, ki jo lepota ima v družbi.

V želji, da bi pojem lepote predstavili kot namen obstoja posameznika, je L’Oréal v sodelovanju s Šolo uporabnih umetnosti in dizajna Zagreb v ta projekt vključil študente. Njihova dela raziskujejo osebni pomen lepote, najboljša pa so predstavljena na razstavi, ki bo na ogled v prihajajočem vikendu – od 11. do 13. oktobra 2024 v zagrebški Galeriji HDLU.

“Naša odgovornost vodilne skupine v lepotni industriji je promovirati vrednote, ki presegajo površinsko dojemanje lepote. Z inovacijami, pa tudi z akcijami in projekti nenehno poudarjamo, da je lepota pristni izraz posameznika. Verjamemo, da prava lepota izvira od znotraj – iz občutka samozadovoljstva, samozavesti, ki si jo zgradimo, ko se dobro počutimo v svoji koži,” je ob odprtju razstave poudarila Vanya Panayotova, generalna direktorica, L’Oréal Adria-Balkan.

Lepotna industrija, katere del je tudi podjetje L’Oréal, prepoznava odgovornost, ki jo ima pri oblikovanju standardov lepote, in svoje kampanje vse bolj usmerja k vključenosti in sprejemanju različnih oblik lepote. Standardi lepote so se skozi zgodovino spreminjali, a en vidik ostaja: lepota je univerzalni jezik.
Pomemben je tudi ekonomski vidik lepote. Svetovna lepotna industrija je v letu 2023 zabeležila močno rast (+8 %). Je ključno gonilo družbeno-ekonomskega razvoja in zaposluje milijone ljudi po vsem svetu, samo v EU več kot 3 milijone ljudi. Lepotna industrija igra pomembno vlogo pri krepitvi položaja žensk, tudi s tem, da je kar 61,2 % zaposlenih na področju lepotne industrije žensk.


Nezanemarljivo je tudi, da lepotna industrija zaposluje več kot 30.000 znanstvenikov, ki prispevajo k inovacijam in napredku. Vse izpostavljene vidike lepote in njihov pomen v zgodovinskem kontekstu bodo obiskovalci lahko odkrili tudi na razstavi Esenca lepote.

Razstava je v Galeriji HDLU v Zagrebu na ogled med 11. do 13. oktobrom 2024. Vstop je prost. Več informacij je na voljo na FB dogodku Esenca lepote.
