Louis Vuitton in Takashi Murakami praznujeta 20 let sodelovanja s posebno kolekcijo

09. januar 2025

Louis Vuitton in Takashi Murakami praznujeta 20 let sodelovanja s posebno kolekcijo

09. januar 2025
Foto: Profimedia
Louis Vuitton in Takashi Murakami praznujeta 20 let sodelovanja s posebno kolekcijo

Louis Vuitton in Takashi Murakami praznujeta 20 let sodelovanja s posebno kolekcijo

09. januar 2025
20th Anniversary Louis Vuitton x Takashi Murakami Collaboration store front 20th Anniversary Louis Vuitton x Takashi Murakami Collaboration, New York, USA - 07 Jan 2025,Image: 952276274, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no

Pisana kolekcija Louis Vuitton x Takashi Murakami zaznamuje 20 let trajajočo ero med znamkama in je bolj živahna kot kadarkoli.

Praznovanje 20. obletnice enega najbolj ikoničnih sodelovanj v svetu mode, med francosko blagovno znamko Louis Vuitton in japonskim umetnikom Takashijem Murakamijem, je pričakovano ikonično in veličastno.

Ob tej priložnosti je bila izdana posebna kolekcija, ki združuje umetnikovo barvito ustvarjalnost z vrhunskimi modnimi izdelki, prepoznanimi po značilnem monogramu. V čast sodelovanja so v sedmih mestih po svetu, New Yorku, Milanu, Šanghaju, Londonu, Seulu, Tokiu in Singapurju odprli modularne pop-up trgovine v živahnih odtenkih.

Foto: Profimedia

Sodelovanje, ki je spremenilo modno industrijo

Takashi Murakami je bil prvič povabljen k sodelovanju z Louis Vuittonom leta 2003, ko je tedanji kreativni direktor Marc Jacobs zasnoval kolekcijo za pomlad 2003, ki je vključevala torbe in dodatke z umetnikovimi ikoničnimi motivi.

Murakami je za to kolekcijo ustvaril svojo verzijo monograma Louis Vuitton, kjer je tradicionalnemu vzorcu dodal živahne barve in karakterje, vključno z obrazom češnjevega cveta.

Značilne torbe, kot sta Speedy in Alma, so postale prepoznavne po tem, da so bile prvič natisnjene z modifikacijo klasičnega monograma, kar je bilo za Louis Vuitton nov pristop. Ta korak je takrat šokiral modno industrijo, vendar je bil tudi začetek nečesa novega in pomembnega.

Nova kolekcija za pomlad 2025

Po več kot dveh desetletjih se je Louis Vuitton odločil, da ponovno oživi to legendarno sodelovanje, ki je postalo ena najbolj uspešnih modnih in umetniških partnerstev. V okviru pomladne kolekcije 2025 so ponovno na voljo torbe in dodatki, obogateni z Murakamijevimi živahnimi in igrivimi barvnimi vzorci.

Kolekcija vključuje nove različice torb, kot so Speedy, Keepall, Dauphine in OnTheGo, pa tudi pasove, denarnice, čevlje, skejt in celo unikatno naročeno kovček, v katerem je 33 torb Speedy.

Foto: Profimedia

Inovacije in vzpon Murakamijeve umetnosti

Murakami je vedno raziskoval teme, povezane s komercializmom, pop kulturo in obrtnimi veščinami, pri čemer je v svojih delih pogosto vključeval elemente znanstvene fantastike, animeja in tradicionalne japonske umetnosti.

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

S tem je ustvaril edinstveno sinergijo med umetnostjo in modno industrijo, kar je sodelovanju z Louis Vuittonom dalo zgodovinski pomen. Znova se vrača “kawaii” estetika, ki je značilna za njegov slog – barvita, včasih skoraj otročja, a hkrati polna globokih sporočil.

Kolekcija, ki je vedno aktualna

Za to izjemno priložnost je Louis Vuitton za obraz kampanje izbral ambasadorko blagovne znamke, Zendayo, ki z enim samim pogledom oživlja to živahno in čudovito kolekcijo.

Foto: Profimedia

Newyorška pop-up trgovina v središču mesta je opremljena z več osupljivimi moduli, vključno z zeleno razstavno površino z arhivskim izborom iz prejšnjih sodelovanj dvojice in kinodvorano v pritličju, kjer se predvajajo digitalno izboljšani filmi Superflat Murakamija izpred dveh desetletij.

Pop-up trgovina v Newy Yorku ponuja še ponudbo storitev, vključno z zamenjavo kosov, čiščenjem platna in restavriranjem ročno poslikane ikonografije. V zadnjem modulu je hiša zgradila kavarno, navdihnjeno z Murakamijem, ki bo strankam, ki bodo opravile nakup do konca tega tedna, v prilagojenih skodelicah LV x Murakami ponujala pijače, kot so cimetov kapučino, roiboos latte in veganska vroča čokolada.

Nam najbližjo pop-up trgovinno najdete v Milanu, kjer navdušuje v barve in logotip znamke okrašen tramvaj, v katerem si lahko ogledate video projekcijo, preberete knjigo in spijete kavo. Če se boste potepali po Milanu, ga ne pozabite obiskati pop-up modnega kotička, ki bo odprt do 28. januarja.

Avtor
Piše

Katja Štravs

Style.Več novic