Modni svet je včeraj preplavila presenetljiva novica, da je z grammyji nagrajeni glasbenik, producent in modni oblikovalec postal novi kreativni direktor za moška oblačila pri Louisu Vuittonu.
Pri modni znamki so po poročanju BBC-ja Pharella označili kot vizionarja, katerega ustvarjalna vesolja segajo od glasbe do umetnosti in mode. Svojo prvo moško kolekcijo bo predstavil že na letošnjem moškem tednu mode v Parizu.
“Njegova ustvarjalna vizija, ki presega modo, bo nedvomno popeljala znamko Louis Vuitton v novo in zelo razburljivo poglavje,”
je v izjavi povedal predsednik in izvršni direktor znamke Pietro Beccari, ki je svojo vlogo pri LV pričel šele pred dobrim mesecem.
Za Louis Vuitton pa Pharell ne bo ustvarjal prvič. Leta 2004 je za priljubljeno znamko sooblikoval kolekcijo sončnih očal, štiri leta kasneje pa še kolekcijo nakita.
Pharell ima sicer izjemno težko nalogo, saj bo stopil v čevlje cenjenega modnega oblikovalca Virgila Abloha, kreativnega direktorja moških kolekcij do leta 2021, ko je umrl po težki bitki z rakom.
Z zajetno kopico najprestižnejših glasbenih kipcev nagrajeni Pharell se v modnem svetu preizkuša že nekaj časa, vendar tako pomembne vlogo še ni imel. Leta 2003 je soustanovil modni znamki Billionaire Boys Club in Ice Cream Clothing, ki ju zaznamuje ulična moda s pridihom luksuza. Od takrat sta s poslovnim partnerjem japonskim oblikovalcem Nigom odprla že štiri samostojne trgovine.
Svojo modno kreativno žilico je pokazal še pri sodelovanju z znamkami adidas, Moncler in tudi Chanel. Pred kratkim je sklenil sodelovanje z draguljarno Tiffany & Company, sodelovanje pa javnosti nakazal s sončnimi očali posutimi z diamanti, ki jih je nosil na nedavnem tednu moške mode v Parizu.