Louis Vuitton vstopa v svet ličil

05. marec 2025

Louis Vuitton vstopa v svet ličil

05. marec 2025
Foto: Instagram @louisvuitton
Louis Vuitton vstopa v svet ličil

Louis Vuitton vstopa v svet ličil

05. marec 2025
Foto: Instagram @louisvuitton

Louis Vuitton, ena najprestižnejših luksuznih znamk, bo jeseni 2025 predstavil svojo prvo linijo ličil, imenovano La Beauté Louis Vuitton.

Za kreativno vodenje projekta je zaslužna legendarna vizažistka Dame Pat McGrath, ki velja za eno najvplivnejših osebnosti v lepotni industriji.

McGrath je z Louis Vuittonom sodelovala že več kot 20 let, zadnja štiri leta pa je posvetila razvoju te kolekcije, ki bo združila bogato dediščino znamke z inovativnimi formulami in prestižnimi materiali.  

Nova linija bo vključevala kar 55 šmink, 10 obarvanih balzamov za ustnice in osem palet senčil za oči, pri čemer bodo vsi izdelki na voljo tudi v ekskluzivnih usnjenih etuijih, značilnih za Louis Vuitton.

Znamka s tem vstopa v hitro rastoči segment luksuzne lepote, ki je v zadnjih letih pritegnil pozornost številnih modnih hiš.   

Foto: Launchmetrics / Spotlight

Louis Vuitton ni edina luksuzna znamka, ki se podaja v svet ličil. V zadnjem času smo bili priča številnim podobnim potezam – na primer, znamka Jacquemus je prav tako napovedala lansiranje svoje lepotne linije.

Podobno so v preteklosti storili tudi Chanel, Dior, Gucci in Hermès, ki so svoje prepoznavne estetike prenesli na izdelke za nego kože, dišave in dekorativno kozmetiko.  

Luksuzna kolekcija prihaja jeseni

Pat McGrath, ki je vizažistka številnih ikoničnih modnih revij in rdečih preprog, je poudarila, da bo linija La Beauté Louis Vuitton združevala vrhunsko obrtništvo, inovativne formule in brezčasno eleganco.

Izdelki bodo na voljo v 115 izbranih trgovinah po vsem svetu od jeseni 2025, kar bo ljubiteljem ličil omogočilo, da izkusijo prestiž in ekskluzivnost te nove kolekcije.  

Foto: Instagram @louisvuitton

V ozadju teh odločitev se skriva vse večje povpraševanje po luksuznih lepotnih izdelkih, ki ponujajo izkušnjo prestiža za širši krog potrošnikov.

Medtem ko si vsi ne morejo privoščiti torbice Louis Vuitton, je nakup njihove šminke ali palete senčil dostopnejši način, da potrošniki postanejo del te ekskluzivne blagovne znamke.  

S to potezo Louis Vuitton potrjuje, da meja med modo in lepoto postaja vse bolj zabrisana in da luksuzne znamke vidijo prihodnost v celostni ponudbi življenjskega sloga.

Foto: Instagram @z__beaute

Avtor
Piše

Katarina Mljač

Style.Več novic