Ozaveščanje o škodljivih učinkih modne industrije na naše okolje in sledenje trajnostnim načelom se vse pogosteje vključuje v zavest luksuznih znamk. Še ena v vrsti znamk, ki bodo skušale prispevati več k ohranitvi našega planeta, je francoska znamka Chloé.
Znamka načrtuje do leta 2025 preoblikovanje svojega poslovanja v smislu zagotavljanje preglednih informacij o poreklu materialov, procesu proizvodnje ter reuporabo njihovih oblačil in modnih dodatkov. Prav tako načrtujejo zmanjšanje količine ogljika, porabo vode in uporabe plastike pri pakiranju in transportu.
Vzpostavili so tudi sodelovanje s platformo Vestiaire Collective, ki je specializirana za prodajo rabljenih oblačil in dodatkov luksuznih blagovnih znamk. Ustvarili so digitalno izkaznico, katere cilj je olajšati preprodajo rabljenih kosov, kot tudi zagotoviti pregledne informacije o vsakem izdelku.
S pomočjo nove tehnologije sledljivosti bo imel digitalno izkaznico v obliki kode QR ali oznake NFC vsak njihov izdelek. Na digitalni kartici bodo navedeni podatki, ki jih uporabniki potrebujejo za popravilo in shranjevanje izdelkov na najboljši možni način, pa tudi informacije o materialih, ki so bili uporabljeni in njihov izvor.
“Veseli me, da lahko naši kupci po vsem svetu dobijo priložnost, da sprejemajo odločitve na podlagi transparentnosti, sledljivosti in krožnosti naših izdelkov,”
je dejal predsednik in izvršni direktor Chloéja Riccardo Bellini.
Poročilo o trajnosti in cirkularnem gospodarstvu je postalo ena od glavnih nalog modne industrije. Francoska znamka Chloé načrtuje, da bodo vsi njihovi izdelki sledljivi do leta 2025. Javnosti so sicer že razkrili proizvajalce nekaterih njihovih materialov, kot sta usnje, ki prihaja s francoskih kmetij in se obdeluje v usnjarni Haas, ter volna, ki jo dobavlja urugvajski družinski ranč kreativne direktorice Gabriele Hearst.