Dogodek je vodila energična Mojca Mavec, za glasbeno doživetje pa je poskrbela Maja Keuc, ki je s svojim čutnim nastopom ustvarila prav posebno vzdušje.
V slavnostnem tonu in ob štirih skrbno izbranih hodih smo v izbranem krogu obeležili ta pomemben jubilej. Osrednja zvezda večera je bila prav posebna začimbna mešanica, ustvarjena v počastitev slovenskih kulinaričnih korenin. Maestro je ob tej priložnosti predstavil novo mešanico, sestavljeno iz šetraja, peteršilja, majaron, luštreka, timijana in pehtrana – začimb, ki že stoletja najdejo svoje mesto v slovenski kuhinji.
Pod taktirko kuharskega mojstra Bruna Šulmana, znanega zmagovalca MasterChef Slovenija 2021 in ambasadorja blagovne znamke Maestro, smo doživeli izjemno kulinarično zgodbo. Bruno je svojo mojstrsko žlico predstavil skozi štiri hode, kjer je vsak izmed njih povzdignil okus začimb in jih vpletel v jedi, ki so prefinjeno odražale slovensko tradicijo. Večerjo je otvoril s pozdravom iz kuhinje, kjer smo okusili linški piškot z majaronovim pridihom.
V naslednjem hodu nas je razvajal z govejo juho, obogateno z ravioli, napolnjenimi z mesom in šetrajem, medtem ko je tretji hod zajemal nadvse okusno kombinacijo svinjske ribice s hrustljavo pečenim peteršiljem, korenjem v emulziji bučnega olja in bogato mesno omako. Zaključek večera je prinesel sladico – razstavljeno pehtranovo potico, ki je v sodobni interpretaciji pričarala vse elemente domačnosti in topline.
Nova Maestrova mešanica ima v svoji sestavi izključno začimbe, ki so že stoletja vpete v slovensko kulinarično izročilo. Pri snovanju mešanice je Maestro zbiral podatke iz starih, ročno pisanih receptov, kar je omogočilo nastanek avtentičnega slovenskega začimbnega profila. Posebnost te mešanice ni le njen okus, ampak tudi embalaža, ki jo krasi slovenski ornament Jožeta Karlovška, posvečen ohranjanju slovenske kulturne dediščine.
Celoten dogodek je odražal Maestrovo poslanstvo – ohranjanje slovenske tradicije z modernim pridihom, ki bo zagotovo še dolgo odmevalo med ljubitelji kulinarike.
Bruno Šulman je dal svoj zadnji pečat in prilagodil recepturo tako, da so razmerja začimb v tej novi mešanici popolna.
ZGODOVINA IN PRILJUBLJENOST ZAČIMB MAESTRO
Maestrova zgodba se je začela leta 1954 v Sečoveljskih solinah, kjer je podjetje Začimba sprva ponudilo le poper. Z rastjo podjetja in novimi mejniki – od širitve leta 1964 do najsodobnejše tovarne leta 1977 – je blagovna znamka nenehno širila svoj nabor začimb. Blagovna znamka Maestro je postala del podjetja Žito, danes pa je v lasti Podravke.
Danes z več kot 200 izdelki ponuja bogato izbiro začimb. Najbolj priljubljene med Slovenci so posamezne začimbe, kot so črni poper, lovorov list in česen, pa tudi začimbne mešanice za krompir, ribe in piščanca.