Megan Markle s to potezo znova dvignila veliko prahu

19. februar 2025

Megan Markle s to potezo znova dvignila veliko prahu

19. februar 2025
Foto: Profimedia
Megan Markle s to potezo znova dvignila veliko prahu

Megan Markle s to potezo znova dvignila veliko prahu

19. februar 2025
Foto: Profimedia

Meghan Markle je manj kot leto dni po ustanovitvi svojo blagovno znamko American Riviera Orchard preimenovala v As Ever.

Vojvodinja Suseška je napovedala preimenovanje svoje blagovne znamke nekaj dni pred premiero svoje serije na Netflixu. Serija With Love, Meghan bo na sporedu 4. marca. Nova blagovna znamka se bo tako začela ob njeni prihajajoči oddaji o kuhanju, vrtnarjenju in zabavljanju, ki predstavlja njen naslednji velik korak.

Ob napovedi v videoposnetku na Instagramu je Meghan Markle predstavila osveženo spletno stran za As Ever, na kateri je srčna fotografija Meghan s svojo triletno hčerko, princese Lilibet.

Foto: Profimedia

“Mačka je ušla iz vreče,“ je dejala Meghan Markle s nasmehom, oblečena v belo srajco in moder jeans. Dejala je: “Presenečena sem, da smo to skrivnost ohranjali tako dolgo. Čez dva tedna pride moja oddaja, nad čemer sem zelo navdušena. In tudi moj posel, o katerem je bilo veliko radovednosti.“

Pojasnila je, da je prejšnje ime blagovne znamke izbrala zaradi njene soseske (vzdevek za Santa Barbaro) in dodalo, da jo je to omejilo na stvari, ki so bile proizvedene in pridelane le na tem območju.

“Potem je v ospredje stopil Netflix, ne samo kot moj partner v oddaji, ampak tudi kot partner v mojem poslu. To je bilo velika stvar. Razmislila sem o tem in čakala na trenutek, da delim ime, ki sem ga zaščitila leta 2022, in ta trenutek je tukaj, ime pa je As Ever,“ je razkrila.

Nova znamka, znana vsebina

V objavi je pojasnila, da je njena nova blagovna znamka podaljšek njenega nekdanjega lifestyle bloga The Tig in izpostavila, da v zadnji letih svoje strasti do kuhanja, ustvarjanja in vrtnarjenja ni mogla deliti na tak način, s čimer je za razlog posredno okrivila kraljevo družino.

“Seveda bodo tu marmelade; mislim, da smo že vsi jasno razumeli, da je marmelada moja strast. Toda tu je še toliko drugih izdelkov, ki jih imam rada, in zdaj je čas, da jih delimo z vami. Komaj čakam, da jih vidite. Hvala, fantje!“ je zaključila.

Meghan je svoj lifestyle blog pričela ustvarjati leta 2014, medtem ko je nastopala v seriji Suits. Spletno stran je zaprla leta 2017, ko je začela hoditi s princem Harryjem. V mnogih pogledih As Ever odraža idejo kontinuitete — kar pomeni, da njeno novo podjetje in oddaja nadaljujeta tam, kjer je The Tig končal.

Meghanina blagovna znamka As Ever bo, kot so zapisali na spletni strani People „odražala vse, kar ima rada — družino, kuhanje, zabavljanje in opremo za dom“. Njeno podjetje bo zajemalo vse od dekoracije, posode, izdelkov v kozarcih, kuharskih knjig, kozmetike, joge do dodatkov za hišne ljubljenčke.

Instagram profilu preimenovane znamke že sledi več kot 640 tisoč ljudi. Za zdaj je objavila le eno fotografijo s povabilom k spremljanju strani od pomladi dalje.

Avtor
Piše

Uredništvo

Style.Več novic