Vse do zdaj, dokler na čelo francoske modne hiše Celine, ni prišel Hedi Slimane, ta ni predstavila nove linije parfumov. Kolekcijo Celine Haute Parfumerie sestavlja 11 dišav, ki jih je razvil sam Slimane in predstavlja trenutke, kraje in ljudi, ki so mu pri srcu.
V dišavah so uporabili klasične note francoskih parfumerij iz šestdesetih in sedemdesetih let, to so mah, iris, vrtnica in chypre. V sporočilu za javnost so povedali tudi, da namenoma ne delajo razlikovanj med klasičnimi ženskimi in moškimi notami. Stekleničke, minimalistične oblike, spominja na Arte Deco in umetnost pihanja francoskega stekla, zahvaljujoč dolgim, močnim črtam in lakiranemu črnemu pokrovčku.
Velika poteza znamke, ki za razliko od svojih tekmecev še ni stopila v lepotni svet, s komercialnega vidika pa odličen korak. Veliko je namreč potrošnikov, ki hrepenijo po visoki modi, pa si najnovejše Celine torbice ne morejo privoščiti. Na ta način bodo lahko prišli do kapljice haute couture dišave. Glede na to, da industrija dišav cveti, je ocenjeno, da bila do leta 2024 ta linija vredna kar 72,3 milijarde dolarjev (60 milijard funtov).
Foto: Celine