Za vsakim vogalom je drama in prisotnost fascinacije nad tem, koga vse bi lahko srečali. In prav tukaj je nastala Chanelova izjemna subkultura. Gre tudi za debitantsko kolekcijo Métiers d’art novega umetniškega direktorja Matthieuja Blazyja.

Matthieu Blazy je prvotno navdih našel v potovanju Gabrielle Chanel, ki je leta 1931 iz New Yorka odpotovala v Hollywood. Prav v središču New Yorka je Gabrielle Chanel ponovno našla samozavest v demokratičnem, globalnem privlaku znamke Chanel.






Tik pred vrnitvijo v Pariz je odkrila ljudi z juga Manhattna, ki so Chanelov slog sprejeli na svoj način. Gabrielle Chanel se je vrnila v Evropo prenovljena. Z igrivo in šik, pragmatično in ekscentrično kolekcijo se razpleta ljubezenska zgodba med Parizom in New Yorkom.



Kolekcija predstavlja razigrano povorko osebnosti. Ženske so družabnice in superjunakinje, najstnice in starejše, delavke in plesalke, dame za kosila in zaposlene matere – vse prikazane skozi filmski objektiv, vključno s Coco Chanel samo. Skratka, ves blišč in vsa grobost Velikega jabolka, tako v resnici kot v domišljiji.

Popelje nas skozi prostor in čas od art decoja do razkošja nove »lounge« resničnosti. Gre za kreacije, ki so med konfekcijo in visoko modo in čeprav modeli niso izdelani po meri, njihova izdelava temelji na tehnikah visoke mode. Tovrstna revija sicer vsako leto poteka izven tradicionalnega modnega urnika.



Revijo so obiskali številni zvezdniki iz modne in filmske industrije, med njiimi tudi ambasadorji znamke Chanel.






