Na začetku reklame lahko vidimo Craiga takega, kot smo navajeni: v dizajnerski obleki, resnega, oči ima uprte v črno-bel Pariz in pričakujemo reklamo v stilu znanega britanskega agenta.
Toda Craig se nenadoma pojavi v črni majici in črni usnjeni jakni s sončnimi očali na nosu. 54-letnik pleše po hotelu in pokaže svojo divjo in občinstvu povsem nepoznano plat. Igralec je namreč znan po svojem stoičnem igranju, ki ne pokaže veliko čustev, je vedno resen in misteriozen, poln napetosti.
Taika Waititi, z oskarjem nagrajeni filmski ustvarjalec, ki stoji tudi za to reklamo za vodko, pravi, da si ni želel klasične reklame z nekdanjim Bondom in kozarcem martinija v rokah. Režiser je povedal, da si je želel, da se pri snemanju reklame zabavajo in pokažejo Craiga v ljudem še nepoznani luči.
“Nisem vedel, ali lahko pleše ali ne. Riskantno je – kaj narediš, če ugotoviš, da ne zna plesati? Mislim, na srečo zna,” pravi.
Craig je imel pri svojih plesnih gibih pomoč koreografa, toda mnenja o njegovem plesu so bila precej deljena. Nekateri so navdušeni nad Craigom, ki je končno stopil izven okvira Jamesa Bonda, medtem ko je eden od uporabnikov Twitterja zapisal:
“Poanta te Belvedere vodka reklame se zdi jasna: Napijte se tega alkohola in v javnosti se boste osramotili in zaplesali tako, da niti Daniel Craig ne bo izgledal kul.’”
Ko Craig v reklami pride do svoje steklenice vodke, si natoči kozarec in si reče: “Končno.” V neuradni verziji reklame pa se pojavi tudi režiser Waititi kot karikatura režiserja, ki igralcu pravi, da bodo posneli še enkrat in naj bo to, kar je, Craig pa se ob tem le nasmehne in pokaže nakit na zobeh.
Čeprav morda ni bilo vidno na prvi pogled, pa je imel Craig vedno smisel za komedijo, ki pa se je nekako skrila pod pritiski, ki jih je čutil kot 007. Tudi njegovi soigralci pravijo, da je danes pri snemanju filmov veliko bolj sproščen in svetu očitno želi pokazati, da zna biti tudi zabaven.