Da bi ohranil pozornost svojih gledalcev in ostal relevanten med konkurenčnimi pretočnimi platformami, Netflix razmišlja o opustitvi modela, ki omogoča ogled vseh epizod oddaj hkrati.
Ponovno se sprašujemo, zakaj se Netflix znebi modelov, po katerih je znan in ljubljen?
In pri tem na ne mislimo na spreminjanje vsebine, saj vsake toliko časa ta platforma izda izjemno kakovostne filme in serije.
Najprej so razjezili uporabnike, ko so zvišali ceno naročnine. Potem so v nekaj državah lansirali testno različico delitve računov (in zdi se nam, da tak model ne bo ugledal luči sveta). Kot češnja na torti je ta pretočna platforma začela razmišljati o uvedbi reklam in oglasov, kot da nimamo dovolj oglasnih blokov na nacionalnih televizijskih omrežjih?! Ravno zato plačujemo storitve pretakanja, kot je Netflix, da se temu izognemo.
Ukinjajo “all at once” model
A odsotnost oglasov ni edini razlog za naš prehod na pretočne platforme. Poleg tega, da so storitve pretakanja neizčrpen vir naslovov filmov in serij, so nam omogočile ogled celotne sezone naše najljubše serije naenkrat, ne da bi morali čakati en teden na novo epizodo. Netflix, ki je znan po tem modelu, zdaj želi to ukiniti.
Odkar je postal eden izmed vodilnih pretočnih velikanov desetletja, je platforma zbrala veliko privržencev za svoj model binge-watchinga. Netflix, ki je znan po ohranjanju pozornosti svojih gledalcev, je uspel več let ostati konkurenčen.
Vendar je podjetje sporočilo, da je v drugem četrtletju letošnjega leta izgubilo skoraj milijon naročnikov. Za industrijo se je začela nova doba pretakanja in zdi se, da se bo vrnila k tradicionalnim kabelskim formatom, ko je bila vsebina razdeljena med veliko različnih konkurentov.
Da bi ostal v igri, Netflix razmišlja o prevzemu tradicionalnega kabelskega oddajanja, v upanju, da bo obdržal pozornost občinstva. Puck News poroča, da Netflix razmišlja o izdaji tedenskih epizod za TV-oddaje.
Kaj pravi soustanovitelj?
Na profilu soustanovitelja Netflixa Reeda Hastingsa je izjava: “Netflix pravi, da ni trdnih dokazov, da tedenske epizode zmanjšujejo odliv naročnikov, vendar Netflixova stopnja odliva narašča in je zdaj edina platforma za pretakanje z ‘vse naenkrat’ strategijo”.
V preteklosti je Hastings dejal, da noče opustiti modela binge-watchinga, vendar se zdi, da morda nima več izbire in je zdaj pripravljen narediti spremembo, če bo potrebno. S tedenskimi izdajami se namreč še naprej spodbuja nenehno zanimanje za televizijske oddaje, zaradi česar se občinstvo vrača. Netflix je ta model že preizkusil to poletje z dvodelno izdajo serije Stranger Things. Zdaj moramo samo še videti, ali bo ta model res zaživel.