Neverjetno: ta znamka je največji hit v trgovinah iz druge roke

01. december 2022

Neverjetno: ta znamka je največji hit v trgovinah iz druge roke

01. december 2022

Poročilo kaže, da Zara kraljuje tudi v second hand trgovinah, kar je zanimivo, saj gre za znamko hitre mode.

Trgovine z rabljenimi oblačili so v zadnjih letih doživele velik racvet in dosegle veliko priljubljenost. V njih se lahko namreč najde dragocene vintage kose, pa tudi kreacije luksuznih znamk po precej ugodnejših cenah kot sicer.

Zdaj pa so se na police in obešalnike second hand trgovin prikradle še znamke hitre mode, kar je zanimivo iz dveh razlogov: kosi tovrstnih znamk načeloma veljajo za prehodne, saj večina ne zdrži dlje od nekaj let, hkrati pa so novi kosi tako ugodni, da se mnogi sprašujejo, zakaj si ne bi raje privoščili nov, nerabljen kos.

Foto: Unsplash

A kljub temu je Zari uspelo tudi v trgovinah iz druge roke, saj je po poročanju portala Women’s Wear Daily (WWD) to najbolj priljubljena znamka rabljenih oblačil na svetu. Na vodilnih nakupovalnih platformah za preprodajo modnih kosov, kot so Depop, eBay, Vestiaire Collective in ASOS Marketplace se trenutno prodaja več kot 670.000 oblačil in modnih dodatkov s podpisom Zara.

Sledijo ji Nike, Adidas, H&M, Victoria’s Secret, Asos, nato pa še Levi’s, Louis Vuitton, Gucci in Chanel.⁠

Je to dobro ali slabo?

Da Zara kraljuje tudi v second hand trgovinah, bi sicer morala biti dobra novica, sploh, če je kupcev veliko. A to pravzaprav sploh ni presenečenje, saj Zara na tedenski ravni izdaja nove “it” kose in s tem ustvarja stalno povpraševanje.

Povprečen kupec je lahko že po nekaj tednih nezadovoljen s kupljenimi kosi, saj je videl nove, ki jih “preprosto mora imeti”, starih pa se znebi s prodajo v second hand trgovinah. Da so velik del tega problema vplivneži, verjetno ni potrebno posebej poudarjati. Zatorej ni čudno, da so second hand trgovine polne Zarinih kosov.

Foto: Unsplash

Luksuzne znamke so še vedno najbolj iskane

Vseeno pa Zara v trgovinah iz druge roke ni najbolj iskana znamka. Ta naziv še vedno pripada luksuznih znamkam, katerih kosi imajo veliko večjo vrednost, ki jim z leti samo raste, hkrati pa jih je v običajnih trgovinah težko najti.

Zara ima na spletnih second hand platformah v povprečju okoli 590 iskanj na mesec, Louis Vuitton pa denimo kar 5400. To samo potrjuje, da se kosi hitre mode kupujejo veliko preveč, na trgu preprodaje pa se ne uspejo prodati v enaki meri.

Foto: Unsplash

Preprodaja modnih kosov se sicer sliši kot dobra rešitev, a za tem stoji neprestana želja po novejšem in bolj vročem kosu, ki bo nadomestil ravnokar kupljenega.

In tako pridemo do zaključka, da je edina prava izbira ta, da preprosto zmanjšamo nakupovanje, da se nakupov lotevamo pametneje, hkrati pa izbiramo bolj kakovostne in trajnostne kose, ki nam bodo služili dlje.

Avtor
Piše

B. G.

Style. Več novic