fbpx

Odkrivamo skrivnosti fit postave Care Delevigne

Fit, Lifestyle, slider, Znani

Fitnes in dietne skrivnosti britanske super manekenke.

Cara Delevigne, model in igralka, je trenutno ena izmed najbolj prepoznavnih manekenk na svetu. Sprehodila in pozirala je za največja modna imena, zaradi tega lahko sklepamo, da je pod nenehnim pritiskom, da je njeno telo videti popolno. Za razliko od ostalih manekenk, je Cara velika ljubiteljica hitre prehrane in sladkarij.

Cara je že po naravi vitke postave, zato ne potrebuje veliko napora, da bi ohranjevala vitko linijo, vendar pa vseeno pazi, kaj je na njenem jedilniku ter redno trenira, da ostaja v dobri telesni pripravljenosti. Nekoč je izjavila, da je dieta v nasprotju z njenim prepričanjem in bi rada pridobila kakšen kilogram, saj meni, da je presuha. Povedala je še, da svojo težo ohranja s pravilnimi majhnimi obroki, saj sovraži stradanje, predvsem pa želi ostati zdrava.

cara-dijeta-naslovna_840_472

Manekenka s pomočjo brezplačne aplikacije na svojem mobilniku dnevno spremlja vnos kalorij in pazi, da ne preseže 1.400 kalorij. Tak način spremljanja prehrane ji omogoča maksimalno prilagodljivost pri izboru hrane, da lahko je kar si želi, pomembno je samo, da ne preseže maksimalne količine kalorij.
Če kakšen dan poje samo 1.100 kalorij, si lahko naslednji dan privošči 1.700, pomembno je samo, da se drži povprečja, torej 1.400 kalorij.

cara-dijeta3_840_472

Za zajtrk največkrat poje popečen kruh s kikirikijevim maslom in popije skodelico zeliščnega čaja, za dopoldansko malico si privošči bananin smoothie s proteini in jagodami.
Za kosilo si privošči sendvič s polnozrnatim kruhom, sirom, majonezo, zeleno solato, paradižnikom in čebulo, za večerjo pa si največkrat privošči robo s kuhano zelenjavo, nato pa si privošči še sladico, največkrat kar sladoled.

cara-dijeta_840_472

Carin osebni trener je James Dulgan, ki sodeluje z mnogimi zvezdniki, ji je sestavil program vadbe, po katerem vadi šest dni v tednu. Dnevna vadba ne traja več kot eno uro, kar Cari zaradi številnih obveznosti, zelo odgovarja. Treningi so tudi zelo različni, da se jih ne naveliča. V ponedeljek najprej teče 45 minut, nato preskakuje s kolebnico nadaljnjih 15 minut. V torek 60 minut trenira kick boks, v sredo preskakuje 15 minut kolebnico in teče 20 minut. Četrtek je dan za vajo nog, ki trajajo 215 minut, nato 25 minut dela trebušnjake in 10 minut ponovno skače čez kolebnico. Ob petkih 45 minut vadi jogo in meditira, v soboto pa 45 minut posveča pilatesu in 15 minut vajam za trebušne mišice. Nedelja pa je dan, ko Cara je hitro hrano in zasluženo počiva od napornih treningov.

Foto: dkny.com, Pinterest, Shape.com


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam