Eden teh je digitalni umetnik, ki na družbenih omrežjih ustvarja pod imenom Rickdick. S pomočjo umetne inteligence subverzivno upodablja modno industrijo na nepričakovane in smešne načine in eden izmed njegovih zadnjih izdelkov so fotelji, ki spominjajo na ikonične torbice številnih luksuznih znamk.
33-letni Riccardo, ki prihaja iz Italije, natančneje iz Toskane, je na svojem Instagram profilu objavil AI kreacije foteljev znamk najpopularnejših torbic znamk Fendi, Prada, Miu Miu, Chanel, Diesel, Coperni, Versace ter Hermès in Jacquemus.
Italijanski umetnik, ki je diplomiral iz oglaševalske grafike in že vse življenje izdeluje kolaže in fotomontaže, je s svojimi številnimi zabavnimi AI grafikami vzbudil pozornost številnih, saj mu na Instagramu sledi že skoraj 140 tisoč ljudi.
“Umetnost umetne inteligence je lahko odličen način, da modne znamke izstopajo ter ustvarjajo edinstvene in inovativne modele. Umetno inteligenco je mogoče uporabiti za ustvarjanje zapletenih vzorcev in modelov, ki bi jih bilo težko doseči s tradicionalnimi metodami,” je v enem izmed intervjujev dejal Riccardo.
Dodal je še, da bi morale velike modne skupine razmisliti o najemu kreativnih direktorjev, ki ustvarjajo s pomočjo umetne inteligence, saj lahko prinesejo edinstven pogled. Po njegovih grafikah sodeč se s tem vsekakor strinjamo, saj so nam ti fotelji nadvse všeč. Pa vi, katerega bi izbrali?