fbpx

Pametna poraba kalorij: kako izgubiti 7 kilogramov brez diete?

Lepota

Znanstvene raziskave so razkrile, da lahko z enim dobrim trikom shujšate brez stroge diete.

 Če se vam med vadbo pojavijo krči v želodcu, je to jasen znak, da se zavajate, da ste porabili višek kalorij. Tako kažejo raziskave, objavljene v Journal of Science and Medicine in Sport.

Med raziskavo so opazovali 10 študentk s povprečno telesno težo, ki redno telovadijo, vendar niso profesionalne športnice.

Tiste, ki so vadile na tekaški stezi, so imele obroke, bogate z beljakovinami (45 odstotkov beljakovin), z malo beljakovin (15 odstotkov) ali pa pred vadbo sploh niso jedle.

Ženske, ki so jedle hrano z veliko beljakovinami, so porabile več kalorij na minuto, v primerjavi z tistimi, ki pred treningom niso jedle, ali pa so jedle hrano z manj beljakovinami. V povprečju so v 24 urah porabile 185 kalorij več.

»Telo bo porabilo več kalorij, če jih boste vnesli pred vadbo,«

je povedala vodja raziskave Ashley Beans.

Ob predpostavki, da vedno zaužijete enako število kalorij na dan, lahko izgorevanje dodatnih kalorij prispeva k izgubi sedmih kilogramov v enem letu.

Dieta s pomarančami in jajci

Čeprav smo zgoraj napisali, da kilograme lažje izgubite, če kalorije zaužijete pred vadbo, lahko to prispeva k izgubi mišične mase.

Strokovnjaki zato svetujejo, da pred vadbo zaužijete beljakovinsko bogat obrok, da telo pokuri več kalorij.

Hrana, bogata z beljakovinami, je: jajčni beljak, arašidovo maslo, grški jogurt.

Primer zajtrka, ki vsebuje 45 odstotkov beljakovin, in je bil uporabljen v času raziskave: eno celo jajce in še dva dodatna beljaka, dve rezini toasta z maslom in pomarančni sok.

Foto: Instagram


Naročite se na e-novice


Dovoljujem, da mi na zgoraj navedeni naslov pošiljate elektronska sporočila. Politika varstva osebnih podatkov.

Dovoljujem analitiko prikazov in klikov na povezave v prejetih sporočilih.

Sledite nam