Mama, žena in fitneserka. Tako se na Instagramu, kjer ima skoraj 74 tisoč sledilcev, opisuje Petra Parovel. Občinstvo na tem priljubljenem družbenem omrežju si je zgradila z nasveti o vadbi, rekreaciji in z zabavnimi videi, predvsem pa z iskrenostjo in pristnostjo.
Vse to je nadgradila z lastno znamko SWY, ki se ukvarja s spletno prodajo oblačil za športne aktivnosti in prosti čas, prehranskih dopolnil, zdrave prehrane in športnih pripomočkov. Z izdelki je hitro osvojila fitnes navdušenke, sebi pa je končno uresničila dolgoletne sanje.
Si ena najuspešnejših slovenskih Instagramerk, kako ti to uspeva?
Hvala. Mislim, da igra največjo vlogo to, da pokažem tudi svojo ranljivost in napake. Drugače sicer niti ne znam, ampak ohranjam pristnost in iskrenost z njimi.
Koliko časa dnevno ti vzame ukvarjanje z družbenimi omrežji?
Mogoče kaki dve uri na dan, kdaj tri.
Je bila lastna znamka posledice tvoje priljubljenosti na Insta, ali si o tem sanjala že dlje časa? Si jo mogoče zaradi Insta lažje zgradila?
Uf, že veliko časa sem sanjala o tem. Sicer cilj ni bil popolnoma specifično zastavljen, ampak vedela sem, da želim bit del fitnes sveta, da želim z znamko graditi skupnost in širiti sporočilo ženskam in naprej. Širiti pozitivo, pripadnost.
Petra o starševstvu in svoji hčerki Emili:
“Do zadnjega tedna (po predvidenem datumu poroda) nisva vedela, kako ji bi dala ime, zato sva se odločila, da bova videla v porodnišnici, ali bo imela temne laske ali svetle. Ker se je rodila s temnimi, sva ji dala ime Emili. Če bi bila svetla, bi bila Sophie. No, zdaj je svetla. Sva sfalila (smeh). Stara je dve leti in pol. Je pa muhasta, tečka, ampak ko je dobre volje, pa največji sonček, ki sem ga kadarkoli imela priliko spoznat. Dobrosrčna, rada ima svobodo in sovraži ko nekaj “mora”.
Kakšna je realnost imeti lastno znamko, kako naporno je? Je tako kot si si predstavljala, da bo?
Veliko bolj naporno, predvsem zato, ker karkoli počnem, ne odmislim, razmišljam o vsem mogočem, ideje švigajo, hkrati pa je odgovornost postala že tako velika, da kdaj zato ne spim.
Ampak nič ne bi nadomestilo zadovoljstva ob pozitivnih odzivih, ob iskrenih zapisih strank, sledilk, … Ko vidiš, da širiš točno to, kar si si enkrat želel in s tem delaš svet boljši. Zato kljub trenutno resnično velikem naporu zame, ne bi menjala za nič.
Kako bi opisala svojo znamko Swy, komu je namenjena?
Znamka je namenjena vsem, ki se želijo v udobnih oblačilih počutiti lepo. Je znamka, namenjena vsem različnim postavam (trenutno večinoma) žensk. Sporočilo je vedno bilo, da je na nas vse, kar si zadamo in kako do tja pridemo. V nas je sreča, ki jo iščemo in vse se začne z nami – It Starts With You. Od tu ime SWY.
Kakšno je ozadje za Instagramom, kdo je Petra za kamero pametnega telefona?
Bolj normalna (smeh). Sicer pa čisto ista. Mogoče le še bolj zmedena, nerodna, IMPULZIVNA. Napisala sem z velikimi tiskanimi črkami, ker sem ekipo vprašala, če bi kaj dodali, pa so rekli, naj tole poudarim (smeh).
Koliko časa preživiš pred zaslonom pametnega telefona?
To je pa več in sicer, pet ur povprečno. Delam tudi preko telefona, tako, da se mu na žalost ne morem izogniti.
Si predstavljaš dan brez telefona?
Ja! Hrepenim po njem.
Imaš kakšne omejitve/navade glede uporabe telefona?
Ne, nimam. Nikoli si ne postavljam nobenih omejitev, razen ko sem z Emili (hčerko). Takrat se trudim seveda biti čim manj.
Kaj si želiš za prihodnost, zase in za svojo znamko? Si predstavljaš življenje, prepleteno z družbenimi omrežji še naprej?
Želim si širjenje tudi v tuje države, rast, seveda. Ampak ne na račun svojega zdravja ali družine, odnosov. Zase si želim čim več svobode, več časa zase. Predvsem si želim najti ravnotežje med vsem. Trenutno mi je to najtežje.