Poletni festival v prestolnici, ki ga ne smete zamuditi

04. junij 2023

Poletni festival v prestolnici, ki ga ne smete zamuditi

04. junij 2023
Foto: Festival Ljubljana

Od 20. junija do 3. septembra bo v Ljubljani potekal že 71. Ljubljana Festival. Preverite, katera kulturna doživetja vam bodo popestrila poletne večere.

Festival, ki vsako leto napolni ljubljansko staro mestno jedro, bo tudi letos postregel z vrhunskimi komornimi in simfoničnimi koncerti, baletnimi, opernimi in gledališkimi predstavami, muzikali, mojstrski tečaji in različnimi doživetji.

Poletje bo dolgo in pestro, festivalsko dogajanje pa se bo 20. junija na Kongresnem trgu pričelo s tradicionalnim gala koncertom Poletna noč, ki predstavlja bogato dediščino slovenske zabavnoglasbene zakladnice. Tokrat bo posvečen izjemnemu avtorskemu opusu kantavtorja Tomaža Domicelja, ki letos praznuje 75 let. Med drugim boste lahko uživali v baletnih predstavah Carmina Burana Edwarda Cluga ter Zvezde (Les Étoiles), gledaliških predstavah Kdo se boji Virginie Woolf? in Pastorala za planet ter muzikalih Mamma Mia, Lepotica in Zver in Povodni mož.

S.Oliver že drugič ponosni sponzor festivala

Ena težko pričakovanih dogodkov festivala je svetovna premiere predstave Biti ali ne biti, španske  gledališke skupine La Fura dels Baus, ki bo 26. junija v ljubljanskih Križankah. Izraz »Biti ali ne biti« izvira iz Shakespearovega Hamleta in se nanaša na razmišljanje o vrednosti življenja in mogočnosti smrti. Predstava raziskuje občutke strahu in nelagodja današnjih ljudi. 

Gledališča skupina La Fura dels Baus je znana po svojem uličnem gledališču in uporabi nenavadnih prizorišč. Predstava vključuje kombinacijo interaktivnega gledališča in avdiovizualnih vsebin, gledalci pa bodo postali glavni junaki izkušnje. Ponosni sponzor predstave je podjetje S.Oliver, ki je že drugo leto zapored pokrovitelj Ljubljana Festivala.

Foto: S.Oliver
Foto: S.Oliver

“Z letošnjo predstavo Biti ali ne biti španske gledališke skupine La Fura dels Baus želimo nagovoriti predvsem mlajšo populacijo. Posebnost gledališke skupine je, da uporablja nenavadna okolja in briše meje med občinstvom in igralcem. Prav to počne tudi znamka s.Oliver. V naših trgovinah ponujamo kupcem popolno nakupno izkušnjo in si prizadevamo, da se kupci pri nas počutijo kot na obisku pri prijatelju. Smo avtentični in gradimo trajne in kakovostne odnose s prijatelji naše znamke,” je povedala Katja Janko Puh, vodja marketinga s.Oliver.

Avtor
Piše

K. Š.

Style. Več novic