Blagovne znamke že dlje časa delujejo po sistemu “ni važno koliko stane, nekdo bo to kupil”. Čeprav ta poslovni princip ni nov, saj ima vsaka znamka svoj vžigalnik, košarkarsko žogo, držalo za svinčnike in še kaj, je v skladu z rastjo priljubljenosti družbenih omrežij opazen porast predragih artiklov.
Ljudje bodo danes dobesedno kupili karkoli in za to plačali 300-krat več, če gre za blagovno znamko in prinaša status.
To pa nas privede do “scrunchie” gumice za lase Prada. Gre za model gumice za lase, ki je bil popularen v 2000., nato pa je nekako postal simbol slabega okusa. Če ste gledali Seks v mestu in epizodo, v kateri Carrie razlaga svojemu fantu, da ženske z Manhattna ne bi zapustile hiše s tako gumico na glavi, potem veste, v kakšno nemilost je padel ta dodatek.
Vendar pa se scrunchie vrača in dobesedno vsaka znamka na svetu ima že svojo različico. Pradina je izdelana iz črnega žameta in izvezena s kristali. Cena? 680 evrov.
Za nekoga, ki ima res preveč denarja in si res želi gumico za lase znamke Prada.
Če obožujete Prado kot znamko, a ne nasedate tem trikom, potem si lahko ogledate preostalo kolekcijo, ki prinaša vse njihove uspehe v bolj praznični različici.
Tu so priljubljene torbice Cleo, Triangle in Re-Edition, okrašene z zlatimi in srebrnimi kristali, pravljična mini krila iz kovinskih ploščic, mrežaste obleke z izvezenimi kristali, platforme v srebrnih in zlatih različicah …