Lepotni trg se šibi od številnih znamk, a očitno to italijanske znamke, ki je trenutno ena najbolj prepoznavnih in priljubljenih blagovnih znamk, popolnoma nič ne skrbi. Prada je sinonim za eleganco in prestiž, kar odraža tudi povsem nova linija lepotnih izdelkov. Dišavam, s katerimi znamka navdušuje vrsto let, so se pridružila ličila s čopiči ter negovalni izdelki za obraz.
Nekoliko nas je presenetil asortima izdelkov, ki je skromnejši, kot smo pričakovali. Kolekcijo ličil namreč sestavljajo tekoča podlaga, senčila za veke, rdečilo za ustnice, balzam za ustnice ter čopiči. Verjamemo, da bo začetnemu izbiru sledila dopolnitev, a smo pričakovali vsaj še maskaro, korektor in rdečilo za lica, ki bi zaokrožili nabor izdelkov za celoten videz.
Ste za prestižni trojček?
Dolgoobstojne šminke so na voljo v dveh teksturah. Monochrome Hyper Matte je visoko pigmentirana in mat šminka, medtem ko ima šminka Monochrome Soft Matte nekoliko mehkejšo teksturo in nadgradljivo prekrivnost. Navdih zanje je bilo njihovo legendarno teksturirano usnje, ki ga uporabljajo pri izdelovanju torbic ter najlon. Simbole znamke (trikotnik) je moč opaziti tudi na mini paletah senčil v šestih različnih barvnih kombinacijah v mat ter sijočih teksturah. Na voljo je še tekoča podlaga v 33 odtenkih ter devet čopičev in dve kozmetični torbici.
Vizualno je kolekcija izredno privlačna, luksuzen pridih pa ustvarja kombinacija srebrne in zlate barve z zrcalnim odsevom. Embalaže so namenjene za ponovno polnjenje, tako da ličila, katerih cena je kar visoka, ob ponovnem nakupu stanejo precej manj. Tekoča podlaga stane 60 evrov, za šminko boste odšteli 45 evrov, najdražja med ličili pa so senčila, ki bodo vašo denarnico olajšala za 80 evrov.
Negovalna rutina po italijansko
Prada v negovalnem segmentu predstavlja le osnovno negovalno rutino, saj vključuje čistilo za obraz, serum ter kremo za obraz. Izdelki so namenjeni vsem tipom kože s fokusom na rahlo suho do mešano kožo oz. za vse, ki želijo kožo zaščititi in navlažiti, hkrati pa pričeti z nego proti staranju. Negovalna kolekcija vsebujejo adaptogene iz rastlin, v kombinaciji z znanimi sestavinami, kot so glicerin, skvalan in hialuronska kislina za vlaženje, glajenje gub ter revitalizacijo kože.
Prav tako kot pri ličilih je embalaža namenjena večkratni uporabi z možnostjo nakupa polnila. In če so ličila dostopna širši množici, za lepotno linijo tega ne moremo reči. Za kremo je potrebno odšteti 360 evrov, za serum pa še deset evrov več. In če smo pri astronomskih cenah, nas je najbolj presenetila cena kozmetične torbice, ki znaša osupljivih 450 evrov. Pa da ne bo pomote, ni izdelana iz usnja, temveč reciklirane plastike iz morja.
Z luksuzno lepotno kolekcijo se bo blagovna znamka, ki jo je ustanovila Muccia Prada, gotovo še bolj utrdila ter je nekakšna napoved, da misli zelo resno in intenzivno vstopiti na področje lepotne industrije. Če ste ljubitelji italijanske znamke, ličil nasploh ali pa si želite privoščiti vsaj košček luksuza, ki je sicer rezerviran za tiste z debelejšimi denarnicami, lahko izdelke Prada Beauty kupite na njihovi uradni spletni strani. Kdaj, če sploh kdaj, bo na voljo pri nas, pa je vprašanje za vsaj 1600 evrov, kolikor bi vas stala celotna kolekcija.